دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که اعلام خبر افزایش نیافتن قیمت حامل‌های انرژی از سوی دولت به نفع شرکت‌های بورسی به‌ویژه شرکت‌های انرژی‌بر مانند فلزات اساسی و سیمان خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک دستگاه خودروی پیکان چهار نفر کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «جام در جام» همراه با ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر جهان به مسابقات جام جهانی می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیل بگی گفت: 2 هزار تاکسی ون فعال داریم اما ظرفیت ما 5 هزار ون است، امیدوارم تا پایان سال اینده اماده سازی شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: همزمان با روز پنج شنبه 26 آبان ماه سال جاری، یکی از آشوبگران با قمه دو بسیجی به نام‌های شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» را در مشهد مقدس به شهادت رساند و متواری شد. در پی اشراف اطلاعاتی پلیس، در حالی...

خبرگزاری دانا

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان گفت: یکی از موضوعاتی که به فضل الهی تا امروز بسیج را سرافراز کرده و توانسته در عرصه های مختلف پیشتاز کند "بصیرت بسیج" است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «پاهای آدم چقدر می‌تونه دراز باشه» که به زندگی وودی آلن کارگردان سینما می‌پردازد و اثری موزیکال است، از 29 آبان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانا

اطلاعیه ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هندبال منتشر شد.

وب‌گاه الف

رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید امنیت کشور که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری دانا

زارع عضو شورای شهر یزد گفت: هر چه از بودجه فرهنگی در موضوع آموزش شهروندی هزینه شود، به سبک زندگی ایرانی اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نزدیک تر می شویم.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسابقات قرآنی منطقه‌ای زندانیان مرد و مهرجویان کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه 6 کشور، با حضور قاریانی از چهار استان در اهواز برگزار شد.

خبرگزاری دانا

حکیمیان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از توزیع بیش از 500 جلد کتاب همزمان با هفته کتاب در محل نماز جمعه یزد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم ایذه در مجلس درباره این‌که آیا دیداری با خانواده جان‌باختگان داشته است یا خیر، گفت: خیر. دیداری نداشته ام.

وب‌گاه ورزش سه

در کشاکش درگیری‌های مالکیتی تیم فوتبال چوکای تالش بار دیگر شکست تلخی را تجربه کرد که هواداران این تیم را بیشتر از همیشه کلافه کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران درباره روند تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به دانشگاه تهران برای ساخت آزمایشگاه مرکزی و تجهیز و نوسازی سایر آزمایشگاه‌های دانشگاه توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس پیگیری های انجام شده، فرصت خرید بیمه سبد سهام تمدید و امکان مشارکت سهامداران در این طرح تا پایان هفته فراهم شده است.