یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر چه کاهش نرخ مرغ در بازار موجب رضایتمندی مصرف کنندگان است، اما با توجه به کمتر بودن آن نسبت به قیمت اعلامی و تعادلی، به قیمت ضرر تولیدکنندگان تمام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رسانه ها استان هرمزگان در منطقه کنگ خود شاهد وقوع یک زمین لرزه به بزرگی پنج ریشتر است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروهای نظامی می بایست در راستای دفاع از امنیت کشور در عرصه حضور داشته باشند و نباید اجازه داد که آسیبی به کشور وارد شود.

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته بسیج مسابقات دفاع شخصی بانوان در ورزشگاه راحله قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: اگر مسئولان به‌درستی تلاش کنند قطعاً بهتر از این‌ها می‌شود مشکلات خصوصا در زمینه گرانی را حل کرد.

خبرگزاری دانا

متاسفانه با وجود گذشت دو ماه از فصل پاییز شاهد کاهش چشمگیر بارش ها به ویژه در استان کرمانشاه هستیم که موجبات نگرانی مردم به ویژه کشاورزان را فراهم آورده است.

خبرگزاری دانا

عضو جامعه مدرسین حوزه های علمیه هدف اسلام هراسی در دنیا از بین بردن اسلام است، بیان داشت: امروز هر چیزی که از معارف اهل بیت (ع) داریم از حوزه های علمیه و فعالیت های آن ها است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با نزدیک شدن به پیچ تاریخی و جابجایی قدرت از غرب به آسیا؛ آمریکا منزوی و جمهوری اسلامی ایران، به قدرت موثر جهان تبدیل خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساخت نارنجک دستی و کوکتل مولوتف در پایگاه بسیج در قم

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان زیر نظر رضا مهاجری از روز گذشته تمرینات را از سر گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب دوبارگی حاوی روایت‌هایی از اعتیاد و رهایی، به قلم فردین آریش توسط نشر جام جم منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه «جنگ شاهد کودک» که به مناسبت سالگرد انتشار نشریه شاهد کودک در بنیاد شهید برگزار شد، حضور یافت و گفت: بعد از ماجرای تلخ و دردناک حادثه تروریستی شاه چراغ، دو جلد کتاب به قلم «آرشام» آماده کرده‌ایم که ان اشاالله چاپ خواهیم کرد.

وب‌گاه الف

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزایش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به 450 میلیون تومان به آقای رئیس جمهور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت هر سال اعلام می‌کند: 54 درصد مرگ‌های زودرس به دلیل بیماری «ایسکمیک قلبی» و سکته مغزی است که آلودگی هوا نقش مهمی در آن دارد. هفت درصد از مرگ و میر زودرس ناشی از سرطان ریه و 19 درصد مرگ و میرهای زودرس ناشی از بیماری مزمن انسداد ریوی مربوط به آلودگی هوا در فضای آزاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالاها طی سال های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برای بهره‌مندی از مواهب صد‌ها کیلومتر سواحل کشور باید دست به اقدام عملی بزنیم.