یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانا

امینی فر گفت: برای ترویج گفتمان انقلاب نیازمند محتوای اثر گذار هستیم و اگر نتوانیم با بهترین تفکر محتوای مناسب در قالب های مختلف تولید کنیم ضرر کردیم، لذا محتوا بعنوان مهمات در جنگ سایبری اولویت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز پنجم مسابقات جام جهانی 2022 قطر با برتری تیم ملی سوئیس مقابل کامرون آغاز شد.

خبرگزاری دانا

امین کوگانی گفت: گیوه، گلیم، ارغوان بافی، تنبور و چاقوسازی از صنایع دستی فاخر استان کرمانشاه که طی سنوات گذشته استانداردسازی شده و سپس گواهی کیفیت دریافت کرده اند، شناسنامه دار می شوند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت بیمارستان اسلامشهر گفت: فاز اول بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر با کار جهادی مسئولان امر تا آخر سال افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری دانا

کاردار سابق سفارت ایران در لبنان گفت: بی بی فارسی در فتنه 88 تأسیس شد، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی العربیه و صدای آمریکا از جمله منظومه رسانه ای آمریکا هستند که اکثر اینها توسط عربستان تأمین می‌شوند و هم اکنون به اتاق جنگ ترکیبی، جنگ رسانه، جنگ شناختی و جنگ اطلاعاتی و نظامی تبدیل شدند.

خبرگزاری دانا

حسین سلاح‌ورزی گفت: نگاهی اجمالی به آمار و ارقام بازار سرمایه نشان میدهد که تقریبا تامین مالی بازار سرمایه توسط بخش حقیقی کشور بسیار ناچیز است.

خبرگزاری تسنیم

روز پنجم مسابقات جام جهانی 2022 قطر با برتری تیم ملی سوئیس مقابل کامرون آغاز شد.

خبرگزاری دانا

همایش زیست عفیفانه صبح امروز در محل پارک آزادگان یزد برگزار شد.

خبرگزاری دانا

یزدی نژاد گفت: این رویداد با حضور 230 نفر در قالب 46 تیم برگزار شد که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از دوبرابر داشت سال گذشته 20 تیم شرکت داشتند که 19 تیم برادران و 1 تیم خواهران بود اما امسال 20 تیم خواهران به تعداد 97 نفر شرکت کرده بودند، دانش آموزان شرکت کننده در این رویداد 90 نفر بودند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه که به استان بوشهر سفر کرده بود در گردهمایی سراسری دانشجویان استان بوشهر بوشهر به گفت و پرداخت که گزارش این گفت و گو که تا پاسی از شب ادامه داشت را در ادامه می خوانید.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استکبار حیات خود را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می بیند، گفت: فتنه ها، جوهر و چهره واقعی افراد را مشخص می کند.

خبرگزاری دانا

در حالی که یکی از خدمات در نظر گرفته شده برای بازنشستگان، پرداخت اقساط آنها از طریق کسر از حقوق برای عدم دغدغه و مراجعه آنها به بانک ها است، اما تاخیر در پرداخت این کسورات از سوی دولت و صندوق بازنشستگی، جریمه تاخیر را نیز بر بازنشستگان تحمیل کرده که این موضوع نارضایتی آنها را به دنبال داشته است.

خبرگزاری دانا

سرمربی تراکتور در پایان اردوی این تیم در ترکیه غزل خداحافظی خواند تا تغییرات بار دیگر بر روی نیمکت همیشه لرزان پرشورها سایه بیافکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: اکنون کسانی که این بیانیه را خوانده‌اند، منتظرند ببینند که قرار است چه اقدام مثلاً جدی صورت گیرد تا ادعای این عده که قصد حمایت از گروه موسوم به معترضان را دارند، راستی‌آزمایی شود؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر فنی و مهندسی نیروگاه بعثت از وارد مدار شدن واحد شماره 3 این نیروگاه، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر سرود معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیپ تصویری «به عشق ایران» را همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 منتشر کرد.