سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پیکر2 بسیجی شهید حافظ امنیت، «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» با حضور گسترده و پر شور دانشجویان و دانشگاهیان امروز شنبه در مسجد حضرت زهرا (س) دانشگاه فردوسی مشهد تشییع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله حاج شیخ محمد حسن قافی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ولز پس از 64 سال به جام جهانی برگشته تا دومین حضور خود را تجربه کند؛ آنها در اولین حضور تا یک‌چهارم نهایی پیشروی کردند.

وب‌گاه عصر ایران

وی امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به «خونریزی و تخریب» در سراسر جهان متهم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق تفاهم نامه مذکور متقاضیان خرید کالای ایرانی از نمایشگاه جهاد کالا می توانند از تسهیلات بانک گردشگری برای خرید کالای مورد نیاز خود به صورت اقساطی بهره مند شوند.

خبرگزاری مهر

آمار نشان می دهد بیش از 250 هزار نفر سهام خود را بیمه کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار شهرستان پلدختر اعلام کرد: «مهدی بیرانوند» رئیس دادگستری پلدختر عصر دیروز (جمعه) در منزل پدرش دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: یکهزار مدرسه با اولویت جایگزینی مدارس کانکسی در دست ساخت است.

خبرگزاری دانا

خالقی گفت: استان البرز در حال حاضر تنها یک سالن تیراندازی فعال به نام مالک اشتر در مهرشهر کرج دارد.

وب‌گاه الف

شهردار تهران بیان کرد: باید شهر را طوری اداره کنیم که با 15 میلیون نفر جمعیت نیز مشکلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا و مسکن را نداشته باشد؛ در کنار آن علم و دانشی که در دیگر کشورها وجود دارد را نیز باید در درون خود هضم و یک چیز بالاتری ایجاد کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیهان نوشت: باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه‌هایی، چون حوادث سال 96 یا فتنه بنزینی سال 98 آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفات‌گیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند.

خبرگزاری تسنیم

آیین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوت نشر «مصطفی زمانی» مدیر انتشارات زیارت، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر رنجی به سرپرستی اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی گفت: محموله 130 کیلوگرمی مواد روانگردان مت‌آمفتامین (شیشه مایع) که در کاور و پوشش روغن چرخ خیاطی جاسازی شده بود توسط مرزبانان اقتصادی گمرک شهید رجایی بندرعباس کشف و ضبط شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن در پایتخت خبر داد.