یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانا

سرمربی تراکتور در پایان اردوی این تیم در ترکیه غزل خداحافظی خواند تا تغییرات بار دیگر بر روی نیمکت همیشه لرزان پرشورها سایه بیافکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: اکنون کسانی که این بیانیه را خوانده‌اند، منتظرند ببینند که قرار است چه اقدام مثلاً جدی صورت گیرد تا ادعای این عده که قصد حمایت از گروه موسوم به معترضان را دارند، راستی‌آزمایی شود؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دفتر فنی و مهندسی نیروگاه بعثت از وارد مدار شدن واحد شماره 3 این نیروگاه، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر سرود معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیپ تصویری «به عشق ایران» را همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در بازدید از شتاب دهنده و مرکز رشد «پرسیس ژن» از ارائه بسته های حمایتی ویژه به فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر دلار آمریکا امروز (پنجشنبه، سوم آذر ماه 1401) در صرافی‌های بانکی با 201 تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 31 هزار و 155 تومان معامله شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جام جهانی قطر محدود به جادوی مستطیل سبز نمانده و جنبه‌های فرهنگی - هنری هم دارد. کشور میزبان جام جهانی فرصتی را فراهم کرده تا کشورهای مختلف بتوانند دستاوردهای فرهنگی - هنری خودشان را در نمایشگاهی به نمایش بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان زیان انباشته 130 تا 150 هزار میلیارد تومانی 2 خودرو ساز بزرگ کشور، گفت: درباره قیمت گذاری محصولات نهایی باید تا انتهای سال به سمتی برویم که شاهد شیب نزولی قیمت محصولات باشیم و نتیجه این است که عملا این خودروسازها از زیان خارج می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای زنانی هم که به فحشا روی می‌آورند موارد زیادی وجود دارد که می‌توان اشاره کرد. دور بودن شوهر از خانه به دلیل ماموریت‌های پی‌درپی زنان را وادار می‌کند گاهی به فحشا روی بیاورند. خانه‌های تک‌واحدی یکی دیگر از این موارد است که ما در کرج روی آن کار می‌کردیم. در این خانه‌ها به خاطر اینکه هیچ نظارتی وجود ندارد برخی زنان به راحتی می‌توانند به هدفی که دارند برسند. دوستان، همسایه‌ها و مسائل...

وب‌گاه 55 آنلاین

گزارش خبری یک خبرنگار از مجروهان و شاهدین حادثه تروریستی ایذه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان بازرسی کل کشور بر رفع مشکلات و موانع موجود مرکز پیشرفته محصولات سلولی پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: تأکید کنم که انتقاد و اعتراض یکی از ارکان دموکراسی و بر اساس اعتقادات دینی ما است که در قانون اساسی ایران نیز منعکس شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده چین در نشست ویژه شورای حقوق بشر گفت: این شورا شاهد افزایش سیاسی کاری‌ها و تنش‌هاست که موجب نگرانی شدید است؛ گفتگو و همکاری باید مبنای کار شورای حقوق بشر باشد و بیطرفانه و مستقلانه و غیرجانبدرانه باید به مسائل حقوق بشری بپردازد.

خبرگزاری مهر

جبار کوچکی نژاد با اشاره به اهمیت بسیار بالای بنادر شمالی برای اقتصاد ایران در مقطع زمانی کنونی، گفت: اتصال بنادر شمالی به ریل، لازمه توسعه ترانزیت در کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: سال گذشته 16 میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی در کشور تولید شد و برنامه‌ریزی شده تا امسال این تعداد به بیش از 18 میلیون دستگاه برسد.