دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان سه تا چهار هفته دیگر به تمرینات این تیم باز خواهد گشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از کارهای خوبی که در لیگ کشتی صورت گرفت، حضور کشتی‌گیران خارجی بود که باعث می‌شود کشتی‌گیران ایران پیشرفت زیادی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

برای اینکه این حضرات فکر نکنند که کشور از نیروهای انقلابی خالی شده است، نیروهای انقلابی الان باید به صحنه بیایند و به‌صورت سازماندهی‌شده حضور داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

بدون تردید، سکوت عامدانه مروجان خارجی آشوب و خشونت در ایران در برابر آشکارترین عملیات تروریستی در چند شهر ایران، پیامدی جز تشویق تروریست‌ها و تقویت تروریسم در گستره گیتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم از خرید نمک خوراکی با نام «غزل ناز» خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین اظهار کرد: وزیر امور خارجه آمریکا تماس مستقیمی با وزیر خارجه کشورمان نداشته بلکه پیام داده است.

خبرگزاری دانا

ریاضی با اشاره به اینکه تقریبا یک چهارم پرونده هایی سال 1401 که به تعزیرات حکومتی وارد می شود مربوط به تخلفات صنف نانوایان است گفت: برخی از نانوایی ها برای اینکه مشتری هایشان کمتر شود عمدا کیفیت نان را کاهش می دهند تا بتوانند آراد دولتی را آزاد بفروشند.

خبرگزاری مهر

هفته نخست مسابقات لیگ برتر گلف با حضور هفت تیم برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: چنان چه بخواهد تمدیدی صورت گیرد تا پایان ساعت معاملاتی و حداکثر تا ساعت یک این تمدید از طریق سایت بورس تهران اعلام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عکس قاتل فراری توسط پلیس آگاهی پایتخت منتشر شد. چنانچه شهروندان متهم فراری مذکور را شناسایی کردند، موضوع را به اداره دهم پلیس آگاهی با شماره تماس 51055510 اطلاع دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خواص نباید ساکت شوند، گفت: خواص باید معقول و منطقی و مختصر حرف بزنند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشست خبری مجمع کارآفرینان ایران به مناسبت هفته جهانی کار آفرینی برگزار شد. در ابتدای این مراسم حمیدرضا غزنوی؛ دبیر مجمع کارآفرینان کشور گفت: شرایطی فراهم شده که در حوزه کارآفرینی فعالیت هایمان را گسترده‌تر کنیم. در حوزه اقتصاد، تولید ناخالص داخلی عربستان در سال 2022 رشد 9.9 درصدی پیش بینی کردند و عربستان به دنبال افزایش سهم بخش خصوصی است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیست و ششمین همایش ملی صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری معاون وزیر خارجه، استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، شرکت کلرپارس در ادامه روند موفقیت های خود مفتخر به کسب عنوان "صادرکننده نمونه" استانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تصریح کرد: حوادث اصفهان و ایذه شباهت زیادی دارند و در خانه اصفهان هم موتورسوار با استفاده از سلاح جنگی همه افرادحاضر در خیابان و پیاده‌رو را به رگبار می‌بندد.