یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: کسی که به امنیت ملی ما دست دراز کند دستش را قطع خواهیم کرد و این رجزخوانی نیست. به دشمنان هشدار می‌دهم منافعتان همه جا گسترده است و به خودتان رحم کنید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال 120 هزار کلاس ابتدایی در مناطق روستایی و عشایری کشور به "کتابخانه کلاسی" مجهز می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: از آنجا که دشمن از الگو شدن زنان موفق ایرانی هراس دارد سعی می‌کند حضور زن در جامعه اسلامی را نامناسب جلوه دهد، ما باید از این جایگاه دفاع کنیم و کرامت زن در جمهوری اسلامی را به خوبی بشناسانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم ملی فوتبال سوئیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل کامرون انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک زمین لرزه به بزرگی پنج ریشتر در استان هرمزگان در منطقه کنگ به وقوع پیوست. این منطقه در 121 کیلومتری بندرعباس قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی در توئیتی از رئیس جمهور آمریکا که مدعی آزاد کردن زنان ایرانی شده، پرسید: آیا در تحریم حداکثری شما علیه ملت ایران، زنان و مادران ایرانی مستثنی بودند؟

خبرگزاری مهر

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از موارد مهم که در دنیا انجام شده، مالیات بر عایدی سرمایه است که اساسا جنس ان تنظیم گری در اقتصاد است.

خبرگزاری مهر

زنجان - مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و 300 میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران توضیحاتی درباه انواع دیابت و علل بروز آنها ارائه کرد و گفت: یکی از عوامل بروز دیابت نوع یک ابتلا به انواعی از بیماری‌های ویروسی است و بر اساس یافته‌های بعضی از مطالعات، بروز دیابت نوع یک در مبتلایان کرونا افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس اعلام مسئولان دولت و مجلس، استان هرمزگان به عنوان نخستین استان اجرای طرح کالابرگ الکترونیک انتخاب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان باخت تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس را دردآور توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز پنجشنبه در نشستی ویژه صبح خود وضعیت در ایران را بررسی کرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران، پرسید: براستی آیا در تحریم حداکثری شما علیه ملت ایران، زنان و مادران ایرانی مستثنی بودند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر چه کاهش نرخ مرغ در بازار موجب رضایتمندی مصرف کنندگان است، اما با توجه به کمتر بودن آن نسبت به قیمت اعلامی و تعادلی، به قیمت ضرر تولیدکنندگان تمام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رسانه ها استان هرمزگان در منطقه کنگ خود شاهد وقوع یک زمین لرزه به بزرگی پنج ریشتر است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروهای نظامی می بایست در راستای دفاع از امنیت کشور در عرصه حضور داشته باشند و نباید اجازه داد که آسیبی به کشور وارد شود.