سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران گفت: قوانین مناسبی برای حمایت از پیشران‌های اقتصادی و شرکت‌های بزرگ که در تولید ثروت در کشور موثرند وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در سفری یک هفته‌ای میهمان مردم زاهدان، زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر، دلگان و چابهار بود سفری فشرده که ترجمان پیام وحدت، همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز مردمان این دیار بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خیلی خونسرد کنار قاتلی دیگر ایستاده بود و به سنگفرش‌های اتاق شیشه‌ای می‌نگریست. انگار نه انگار که تا ساعتی دیگر به دار مجازات آویخته خواهد شد، هنوز هم قصد داشت غرورش را به رخ دیگران بکشد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه بارسلونا با مشاهده تمرینات رونالد آرائوخو در تیم ملی اروگوئه از بازگشت زودهنگام وی از مصدومیت ابراز نگرانی و پزشک متخصص را راهی این کشور کرد.

خبرگزاری مهر

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از وزیر خارجه عمان در تهران استقبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از ثبت نام 533 نفر دانشجو از مقاطع مختلف تحصیلی برای شرکت در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه خبر داد و گفت: بعد از مرحله داوری در دانشگاه، برگزیدگان دانشگاهی به مرحله داوری کشوری راه می‌یابند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت زغال سنگ پروده طبس در سال 1400 به دلیل مشکلات متعددی از روند معمول تولیدات خود خارج شد. در سال جاری این شرکت توانست تولید و فروش محصولاتش را به میزان سال 99 بازگرداند. به همین دلیل صورت های مالی شش ماهه این شرکت در سال جاری رشد سودآوری بالایی را به نسبت سال قبل نشان می دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرتاب دست‌های علیرضا بیرانوند پیش از شروع جام جهانی مورد توجه فوتبالیست سابق تیم ملی انگلیس قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین قسمت از سریال تلویریونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری امشب (شنبه 28 آبان ماه) ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت:98 درصد ون های پایتخت فرسوده هستند و مردم نباید از سر ناچاری از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: 150 دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان ملل با ابراز نگرانی درباره افزایش خشونت علیه معترضان در ایران، خواستار حل‌وفصل وضعیت کنونی در ایران از طریق گفت‌وگوهای مسالمت‌آمیز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ورزش از نگاه دو» به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی از امشب (شنبه 28 آبان) به صورت زنده روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در بازار آزاد با تغییراتی مواجه بود، قیمت دلار توافقی به 33,270 تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس سازمان نقشه برداری کشور گفت: بر اساس نقشه برداری انجام شده طی سال گذشته بیش از 240 پهنه کشور دچار فرونشست زمین شده است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.