دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های معاون کیفیت ایران خودرو روی آنتن زنده جنجال به پا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر تحریم آروان‌کلاد از سوی اتحادیه اروپا در حالی اعلام شد که این شرکت چند سالی است درگیر حاشیه‌هایی درباره نقش داشتن این شرکت در محدودیت یا قطع اینترنت در ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی، از اجرایی شدن نخستین قرارداد، کشت قراردادی گیاهان دارویی توسط اتحادیه ملی تعاونی‌های کشاورزی گیاهان دارویی ایران خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌همشهری روزنامه ارگان شهرداری در مطلبی به قلم محسن مهدیان؛ مدیرعامل این روزنامه و با تیتر سهم «این خون‌ها در بیداری مسئولان»، به مادر کیان پیرفلک، مقتول خردسال حمله مسلحانه ایذه توهین کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند فردی تحت عنوان یه شارژ بخر یه شارژ هدیه بگیر با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی در پوشش فیشینگ کلاهبرداری کرده است.

خبرگزاری دانا

در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع 370 شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی در نشست شورای دانشگاه تهران درباره ارتقای امکانات رفاهی برای دانشگاهیان دانشگاه تهران، به ساخت مجموعه تفریحی در جوار پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: مجموعه هتل کاسپین متعلق به دانشگاه تهران است که در طول 30 سال گذشته نیمه‌کاره مانده بود. این مجموعه شامل 50 اتاق هتلی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان اتش نشانی شهر تهران گفت: تاکنون 10 مورد از ساختمان‌های ناایمن رفع خطر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تالار خودرو بورس کالای ایران امروز شاهد معامله 130 دستگاه خودرو شامل 26 دستگاه جک S5 مشکی، 38 دستگاه جک S5 سفید، 17 دستگاه کی ام سی T8 سفید و 49 دستگاه کی ام سی T8 مشکی بود.

وب‌گاه فرارو

تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از 60 سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تا سال آینده تلاش داریم تعداد 2 هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه با اعلام اینکه مقدمات انجام اعمال جراحی فوق تخصصی زانو در این بیمارستان فراهم شده است، گفت: به زودی با نصب و راه‌اندازی دستگاه آرتروسکوپ، اعمال جراحی فوق تخصصی زانو توسط فلوشیپ زانو در این بیمارستان انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان چشم‌های کوچکی را در ظروف آزمایشگاهی رشد دادند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها دلیل ایجاد بیماری نشانگان آشِر را بفهمند. بیماری نشانگان آشِر باعث نابینایی و ناشنوایی افراد می‌شود.