دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

رهبر انقلاب اظهار داشتند: اصفهان شهر علم، ایمان، هنر و جهاد است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: کمترین عمر آمبولانس‌مان حدود پنج سال و بیشترین نیز بیش از 15 سال است که برای رفع کمبود‌ها باید حداقل سه هزار آمبولانس جایگزین شود تا بتوان نسبت به از رده خارج کردن آمبولانس‌های فرسوده اقدام کرد. عملیات‌های اورژانس پیوسته و 24 ساعته است و در حالی که عمر آمبولانس‌ها در دنیا پنج سال است، اما ما هنوز از آمبولانس‌هایی با عمر 15 سال استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها به نصف مصرف انرژی در جهت صرفه جویی نرسیده‌ایم بلکه از میزان استاندارد آن نیز گذر کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاروان تیم ملی فوتبال اروگوئه برای حضور در جام جهانی 2022 وارد قطر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل العربیه، پس از آنکه انگلیس در ادامه اقدامات خصمانه خود، اتهاماتی واهی و بی‌اساس علیه ایران مطرح کرد، کانادا نیز با دنباله‌روی از این کشور، اعلام کرد که درباره ادعا‌های «موثق» تهدید شدن برخی شهروندان ایرانی ساکن کانادا از سوی تهران، تحقیقات انجام خواهد داد! اریک بالسام، سخنگوی سازمان اطلاعات امنیت کانادا (CSIS) دراین‌باره به ای‌اف‌پی،...

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان برای چندمین بار در طول هفته جاری از موضع گیری کارلوس کی روش در مصاحبه با رسانه های خارجی دفاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه بریتانیا امروز (شنبه)، در جریان سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی امنیت در بحرین، جمهوری اسلامی ایران را به «خونریزی و تخریب» در سراسر جهان متهم کرد.

وب‌گاه الف

اخیرا مجلس شورای اسلامی در تدوین طرحی با عنوان «تأسیس سازمان ملی اقامت»، بحث "تابعیت" فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را محدود کرده؛ این امر در حالی است که به زعم کارشناسان، اقامت مساله‌ای جداگانه از تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی است.

وب‌گاه فرارو

گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت 8 سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال 92 فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال 97 دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک میلیون نفر نیز در دهک 10 درآمدی قرار گرفته‌اند و مشمول دریافت یارانه تشخیص داده نشده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز دوران درخشش کریستیانو رونالدو تمام نشده است.

خبرگزاری دانا

السید بدر البوسعیدی در جریان سفر به تهران، امروز با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری مهر

فاطمه بهبهانی نویسنده کتاب «نشانی گنج» در مراسم رونمایی از این کتاب درباره آشنایی خود با سوژه این کتاب گفت: تمام فکر و قلبم درگیر خانواده شهید قربانیان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه عمان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد فیشنگ و با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران کرده بود، خبر داد.