دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از ارسال 9 میلیون تن کالای اساسی به مقاصد مصرف داخلی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: 6.3 میلیون تن موجودی کالای اساسی بندر امام است.

وب‌گاه گسترش

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی حدود یک میلیون معلم کار سختی است اما با جدیت و حرکت جهادی و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حال عملیاتی شدن است.

خبرگزاری مهر

بر اساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه سلطان‌نشین عمان پیش از ظهر امروز (شنبه) در سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود 700 هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول بنیادین به این معنی است که بتوانیم لایه باور دانش‌آموزان را تغییر دهیم، در نتیجه ارزش‌ها و ابعاد رفتاری دانش آموزان تغییر می‌کند، بنابراین درخواست ما از حوزه‌های علمیه کمک به انجام چنین تغییری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اتصال سازمان برنامه و بوجه کشور و مرکز ملی آمار ایران تعداد دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز 100 دستگاه عبور کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت سیمان باعث شده است تابلوی معاملات بازار سهام امروز در گروه سیمانی‌ها سبزپوش باشد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامدار بهشتی‌روی معاون توسعه کسب‌و‌کار گروه مالی فیروزه با اعلام شروع موفق پذیره‌نویسی صندوق سهامی دریای آبی فیروزه گفت: پذیره‌نویسی صندوق دریا از روز یکشنبه 22 آبان آغاز و طی 4 روزکاری حدود مبلغ 110 میلیارد تومان در صندوق سرمایه‌گذاری گردید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره شانس قهرمانی این تیم در جام جهانی گفت: اگر اسپانیا قهرمان نشد دوست دارم «لئونل مسی» از آرژانتین جام را بالا ببرد.

خبرگزاری دانا

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

علی قنبری معاون اسبق وزیر کشاورزی با اشاره به اینکه با فرا رسیدن فصل سرما شاهد افزایش قیمت محصولات کشاورزی در بازار هستیم، اظهار داشت: «این موضوع دلایل متعددی دارد، در وهله اول با توجه به افزایش تورم در بازار‌های مختلف شاهد سرکشی این تورم به بازار‌های مصرفی هستیم. در حال حاضر نیز بازار مواد غذایی و محصولات کشاورزی با این وضعیت روبرو شده»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم ثبت اختراع در جهان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهی‌گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (ifex 2022) در تاریخ 29 آبان لغایت 2 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید امنیت کشور که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.