جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، چرا خانواده‌ها باید در این پیچیدگی بروکراسی اداری برای دریافت حقوق قانونی که در قانون دیده شده است سردرگم شوند؟

خبرگزاری دانا

سردار سرتیپ سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج، گفت: مردم در تشییع پیکر و مراسم وداع با شهدای بسیجی مدافع امنیت، سنگ تمام گذاشتند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات و جزئیات لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نگرانی از تجزیه آمریکا و بروز جنگ داخلی در این کشور زمانی جدی‌تر می‌شود که بدانیم در این کشور طبق برخی برآوردها حداقل 300 گروه شبه نظامی مسلح با هزاران طرفدار حضور فعال دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال سپاهان از روز آینده تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین‌کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از 12 تا 23 آبان، 48 نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند. به گفته وی، با اقدامات عملیاتی پلیس، بیش از یک میلیون و 600 هزار انواع ارز به ارزش 235 میلیارد ریال کشف شد. در پی این طرح، شاهد توقف...

خبرگزاری مهر

در هفتمین حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی 157 میلیارد ریال کالا به فروش رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (24 آبان‌ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

خبرگزاری مهر

سردار مجید با اشاره به اینکه 80 درصد مجرمان سایبری 18تا30 ساله هستند گفت: بر اساس آنالیز جرمی که انجام داده ایم دریافتیم اغلب لینک‌های آلوده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد ارسال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) خواستار آتش‌بس یک ماهه جنگ اوکراین در جریان جام جهانی 2022 شد.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بر مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش از کنکور سال 1402، سوابق تحصیلی به صورت 40 درصد در نتیجه کنکور داوطلب تأثیر گذار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سراسر ایران بیش از 3800 کتابخانه دارد که بر این اساس رتبه اول در منطقه و جهان اسلام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاهش تقاضا از علل اصلی منفی شدن تورم بخش صنعت در تابستان امسال بوده، کاهش تقاضا بایستی در شاخص هایی مانند تغییرات موجودی انبار نمایان شود. به بیان ساده تر اگر دچار رکود تقاضا شویم بایستی موجودی انبارها نیز افزایش یابد و تولید بیش از فروش باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی در حاشیه یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت استانداری تهران گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم هرچه سریعتر استاندار تهران را مشخص کند. وی ادامه داد: دو هفته است که پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران هنوز استاندار ندارد و خواهش من از دولت این است که هرچه سریعتر وضعیت استانداری تهران را مشخص کند. بر اساس این گزارش،...