دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: خواهش می‌کنیم در مجلس منابع درآمدهای غیر واقعی بودجه را افزایش ندهید زیرا تحقق نمی‌یابد، عملکرد سال گذشته تبصره 14 حدود 340 همت بوده است. در سال 1401 هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از 330 به 640 همت افزایش دادید!!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با حکم جدید زاکانی، رضا قهرمانی به عنوان مدیرکل خزانه‌داری شهرداری تهران منصوب شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی‌گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت پیام‌رسان‌های داخلی و حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در آنها گفت: اتاق فرمان اغتشاشات اخیر در کشور پلتفرم‌های فعال خارجی در فضای مجازی از جمله واتساپ و اینستاگرام بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ کدام از موارد بازداشت دانشجویان در فضای دانشگاه صورت نگرفته است، تاکنون هیچ کدام از نیروهای امنیتی به هیچ عنوان وارد دانشگاه نشده‌اند و بازداشت دانشجویان حتی در محدوده دانشگاه هم نبوده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون، ضوابط، مقررات و طرح تفصیلی یکی از مهم ترین موضوعات و خط قرمز شهرداری است.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و ضوابط و مقررات یکی از مهمترین موضوعات شهری است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: اهالی و شهروندان مناطق تهران از ایجاد مسیر دوچرخه سواری ناراضی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (18 آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 15 و روز پنجشنبه (19 آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: تغییر محل و نوع کار کارکنان سامانه 137 و اخذ پیمانکاری جدید به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکراتی را مطرح کردند و یک عضو شورای شهر درباره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تهران، گفت: تعرض به حریم شهر یکی از معضلات پایتخت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهار هزار و 576 دانش‌آموز از 19 کشور جهان با ارائه هزار و 862 اثر در پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی شرکت کردند.

خبرگزاری مهر

دست‌اندازی به اراضی ناحیه سه منطقه 19 که پیشینه 54 ساله دارد، در حال حاضر وارد فاز جدیدی شده است؛ به‌طوری که اصحاب ثروت و قدرت برای پیشبرد اهداف خود از اشرار استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر و دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کردند.