دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماهان محمدی در طی 6 سال موفق به آموختن 18 زبان زنده دنیا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آفتاب پیروزی‌های متوالی رئال‌مادرید غروب کرد و با نخستین شکست در لالیگا، صدرنشینی را به رقیب دیرینه واگذار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی شامحمدی مستندی جدید با سوژه اعتیاد ساخته و منتظر حضور در جشنواره سینما حقیقت است. او معتقد است که بازنمایی آثار سینمایی از این آسیب اجتماعی ناقص و اشتباه است.

وب‌گاه گسترش

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، درحاشیه یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: دستفروشان، آسیب های بسیاری را به همراه دارند و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی، محدودیت هایی برای آنها وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش ازدستور خود در خصوص بازدیدی از شرکت حریم‌بان شهربان شهرداری تهران گفت: شرکت حریم‌بان شهربان شهرداری به منظور ایجاد نظم در حفظ حریم شهر تاسیس شده است که در راستای عمل‌به وظایف خود در برخورد و مقابله فساد باید اقدامات لازم را انجام دهد. وی به ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تعرض به حریم شهر در برخی مناطق...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: اکنون بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است.

خبرگزاری مهر

هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 15 دی ماه برگزار می شود. ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 23 آذرماه آغاز می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت رهبری با درخواست برای برداشت از صندوق توسعه ملی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و وزش باد شدید خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مهدی چمران درباره دریافت وجه نقد در اتوبوس ها، اظهارداشت: مصوبه‌ای داشتیم که سیستم کارتخوان باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود. وی با بیان اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست، افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می‌گذاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.