دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: مؤسسه تحقیقات آب در سطح ملی دو پروژه نقشه راه در بخش آب‌های غیرمتعارف تدوین کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در دولت سیزدهم به یک میلیون و 470 هزار و 273 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانا

سید جلال حسینی گفت: تصمیم‌گیری در مورد برج خلیج فارس با پیشرفت خوبی همراه بوده و حتی رأی دادگاه در مورد تخلیه قسمت‌هایی از این برج صادر شده و اکنون روند رسیدگی به پرونده ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلف از جمله فعالیت شرکت 137 و همچنین برخورد با مافیای دستفروشان پرداختند.

وب‌گاه فرارو

مدیر سد زاینده‌رود درباره آخرین وضعیت سد زاینده‌رود با توجه به بارش‌های هفته گذشته، اظهار کرد: درواقع سد زاینده‌رود شرایط خوبی را ندارد، البته بارندگی‌های اخیر برخی نگرانی‌ها پیرامون تأمین آب شرب را کم‌تر کرد، با این‌وجود در انتظار بارش‌ها در ادامه سال آبی جاری هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجاهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدمهدی...

خبرگزاری مهر

برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، اما متاسفانه بودجه مصوب مجلس محقق نشده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تمام نیازهای بخش مسکن در کشور موجود است که به جذب نقدینگی کمک می‌کند و می‌توانست یکی از شاخص‌های کارآمدی دولت باشد اما دولت اقدام قابل قبولی انجام نداده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - زیستگاه‌های کردستان اعم از منابع آبی و غیرآبی به دلیل برخورداری از شرایط زیست مناسب، سالانه پذیرای 50 هزار قطعه پرنده است.

خبرگزاری مهر

فعال فرهنگی آذربایجانی گفت: هفته کتاب جشنی بسیار عالی است و کتابفروشی‌های ایران هم جذابند... هم‌اکنون مشغول ترجمه نهج‌البلاغه از عربی به ترکی آذربایجانی هستم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل گمرک گفت: اسکن و بازرسی کانتینرهای وارداتی و ترانزیتی در هفت‌ماهه سال جاری توسط دستگاه‌های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور 90 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - حرکت لاک‌پشتی توسعه شبکه فاضلاب و عقب‌ماندن کلان‌شهر قم از میانگین کشوری، نزد کارشناسان و ناظران مسائل شهری قم، درحال تبدیل‌شدن به چالش اساسی و نگران‌کننده در نظام شهرسازی و خدمات‌رسانی عمومی است و جای دفاعی برای خود باقی نگذاشته است.

خبرگزاری مهر

بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی تجهیزات و لوازم پزشکی مشمول استاندارد اجباری، تعداد زیادی لوازم غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.