دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مقام ارشد انگلیس برای گفت‌وگوهای تجاری به تایوان سفر می‌کند»، «مذاکرات محرمانه «سالیوان» با دستیاران ارشد پوتین درباره اوکراین و شرکت بایدن» و «ترامپ و اوباما در کارزارهای انتخابات میان‌دوره‌ای در پنسیلوانیا» از جمله عناوین نخست روزنامه‌های مطرح جهان در روز دوشنبه 16 آبان (7 نوامبر) است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در جریان عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند، ضمن دلجویی از آنان و تقدیر از نقش فراجا در تامین امنیت کشور بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال کسب و کار اینترنتی در حوزه عکاسی مدرن گفت: بسته حمایتی دولت می‌تواند این مشاغل را به درآمدهای بالا برساند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بودجه 1401 بعد از هفت ماه تخصیص داده نشده، اما زمان تمام نشده و چند ماه باقی مانده است، دستگاه‌های مسئول در این مدت تأخیر را جبران و به وظایف خود عمل کنند.

خبرگزاری مهر

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حسین هریری روز یکشنبه 22 آبان ماه در رواق دارالهدایه حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای آشنایی با گیاهانی که در فصول سرد سال برای تهیه دمنوش از آنها می‌توان استفاده کرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی وضعیت بارش‌ها در حوضه‌های آبریز کشور نشان می‌دهد از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر 1401) تا 9 آبان‌ماه 5.4 میلیمتر بارش در کشور رخ داده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (ابتدای مهر 1400 تا آخر شهریور 1401) با کاهش 1.6 میلیمتری روبرو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس درباره استیضاح وزیر صمت گفت: شاید شرایط امنیتی کشور باعث شد که مجلس چنین تصمیمی بگیرد، هر عاملی که باعث این تصمیم مجلس شد، مجلس را خنثی کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «مدرنیته مشروع است؛ بازسازی و بررسی منازعه مشروعیت عصر جدید» نوشته سید مسعود آذرفام توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر گفت: یکی از مهمترین دلایل انتقاد از میزبانی قطر آن است که یک کشور مسلمان انحصار میزبانی جام جهانی را از قدرت‌های بزرگ گرفت.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 17 آبان ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سینا شوکتی و عباس پورعسگری دومین پیروزی خود در مسابقات تور آزاد ساحلی را تجربه کردند تا نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری خواهش میکنم کارمندان شهرداری از همین ماه مشمول این افزایش حقوق شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: دست نگه دارید، فکر نکنید وقتی اضافه مواد غذایی را به سطل آشغال می‌ریزید، فقط پول‌تان را هدر داده‌اید. مهم‌تر این است که شما در حال دور ریختن آب ایران هستید. ما ایرانی‌ها سالانه 35درصد از موادغذایی تولیدشده را هدر می‌دهیم؛ یک بخش آن به شکل دورریز موادغذایی و بخش دیگر البته ضایعات موادغذایی است؛ یعنی به‌دلیل سنتی بودن و فرسودگی الگوی کشاورزی، سالانه بخش زیادی از محصولات کشاورزی...

خبرگزاری مهر

شرکت توسعه و نگهداری امامن ورزشی به دلیل بدهی اقدام به پلمپ سالن فدراسیون وزنه برداری کرد. این در حالی است که این فدراسیون برگزاری لیگ را در دستور کار دارد.