یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، در ارتباط با افزایش بیماری های دوران کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از هزینه شدن 770 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای زیرساخت‌های گردشگری و برنامه‌ریزی برای افتتاح چهار مسیر دسترسی به این طرح‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم و تاکید کرد: اینگونه اقدامات ضد ایرانی بدون شک در حافظه مردم بزرگ ایران حک خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر کشوری باورهای خرافی خودش را دارد. مثلاً در بعضی کشورهای آسیای شرقی، مردم اعتقاد دارند جارو کردن زمین بعد از غروب بدشانسی می آورد و فرو کردن چاپ استیک های خود به صورت ایستاده درون کاسه ی پر از برنج کار بدی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم غلامرضا بنی‌اسدی خواهان به مرخصی فرستادن برخی از اصولگرایان تندرو شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط بهبود بارش‌ها در اصفهان و به ویژه نواحی غرب و جنوب و منابع آبی استان تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: بر اساس گزارش مرکز آمار در مهر ماه 1401 شاخص کل قیمت مصرف‌کننده برای خانوارهای کشور (100=1395) به عدد 541 رسید که نسبت به ماه قبل 3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در پی شهادت پاسدار مدافع امنیت، وجیه الله آذرنگ در منطقه شمال غرب کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان می‌گوید شوهر سابقش برای پس گرفتن مهریه او را تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس یک پژوهش، زنانی که با مردان کوچک تر از خود وارد رابطه عاشقانه می شوند، در رابطه ی خود شادترند.

وب‌گاه فرارو

در بازی اخیر که روز جمعه برگزار شد، تماشاگران ایرانی اجازه حضور در سالن را نداشتند؛ ولی در عوض، فضا برای حضور تماشاگران چینی فراهم شده بود تا آن‌ها سالن ورزشگاه آزادی را از آنِ خود کنند. ورزشگاه‌های ایران از زمانی که اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی شکل گرفته، بدون حضور تماشاگر شده و بازی‌ها در بیشتر سطوح سوت و کور برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

مشخص است که فیلمی چون «خیزش, غرش, آتش» با ساختی مخاطب پسند و عناصر بصری گیرا، اگر در ایران نتوانسته فروش خوبی کند مشکل از چرخه معیوب اکران است نه فیلم و مخاطب. سلیقه مردم ما هنوز طالب فیلم‌های قهرمانی است اگر برخی بگذارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین، ساعت 2 و 18 دقیقه بامداد امروز یک شنبه 22 آبان 1401 سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

وب‌گاه گسترش

دختر جوانی صبح امروز از پل حصارک کرج خودش را پایین انداخت.