دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: همپیمانی آمریکا با آلبانی موضوع قابل توجهی است به این معنا که شرایط ایالات متحده به‌شکلی شده که با کشوری مانند آلبانی، بانی موضوعی در شورای امنیت شود، نشست برگزار می‌کند، آلبانی‌نشین‌ها حق طرح ادعای حقوق‌بشری ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی با تیم های انگلیس - آمریکا و ولز بازی خواهد کرد. ملی پوشان ایران پیش از سفر به دوحه در تهران مصاف دوستانه ای با تیم نیکاراگوئه خواهند داشت.

خبرگزاری مهر

یکی از تیم های ایرانی شرکت کننده در تور والیبال ساحلی بندرعباس با قبول شکست برابر چین از دور مسابقات کنار رفت.

وب‌گاه گسترش

بازار خودرو با کوچک‌ترین تغییرات سیاسی‌اقتصادی دچار نوسان شده و متشنج می‌شود. این در حالی است که بازار راکد بوده و هیچ خریدوفروشی در آن انجام نمی‌شود؛ نه فروشنده‌ای وجود دارد و نه حتی خریداری.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به بهره برداری از ردیف سوم پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی گفت: در مجموع در دولت سیزدهم تاکنون قراردادهای میادین یاران شمالی و جنوبی، بلال، سهراب و لایه نفتی پارس جنوبی انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند و دلجویی از آنان بر نقش فراجا در تامین امنیت کشور بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان رضوی موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

تیم ملی واترپلو که راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده، در صورت صعود به فینال به طور حتم راهی مسابقات جهانی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

قدر مسلم برای حل مشکل کارتن خوابهای معتاد که هیچ، برای مرتفع شدن هر مشکلی که جامعه را دچار چالش و تنش می‌کند آنچه ضروری به نظر می‌رسد همدلی، کار تیمی و هماهنگی در اجرای برنامه ها و گذر از مانع بزرگ جزیره ای عمل کردن است که اگر مرتفع شود بخش عمده ای از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس در جریان عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند، ضمن دلجویی از آنان و تقدیر از نقش فراجا در تامین امنیت کشور بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آردی که شرکت غله تحویل نانوایی می‌دهد (اعم از نوع یک و نوع 2)، با همان قیمت سابق صورت گرفته و فاصله قیمتی تنها در بخش صنف و صنعت قابل مشاهده بوده و گندم 12 هزار تومانی برای آن تعریف شده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان، وارد اردبیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه مسابقات هفته دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر اعلام شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: نحوه برگزاری و جذب داوطلبان آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه تماماً بر اساس آیین نامه اجرایی مصوب رئیس قوه قضاییه است.

خبرگزاری دانا

محمود دیانتی، معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش باران تا فردا در استان خبر داد.