یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح دارویار روز 23 تیر 1401 در سراسر کشور به اجرا گذاشته شد، این طرح در زمان اجرا با هدف کاهش پرداختی از جیب مردم و پرداخت هزینه‌های افزایش قیمت داروها توسط بیمه‌ها بوده که اکنون هم این روند با همکاری سازمان‌ها و صندوق‌های بیمه‌ای روند خود را طی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: فردا از غلظت آلودگی هوا در تهران کاسته خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان بورس درمورد پرداخت سود سهام عدالت توضیح داد: در شورای عالی بورس مصوب شد تا سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر دریافت و تا پایان پاییز به حساب مشمولان واریز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حاج علی اکبری از روز یکشنبه به مدت 2 روز به زاهدان سفر می کند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به مثبت بودن شاخص‌های اقتصادی کشور گفت: سه عامل اصلی افزایش حبابی نرخ ارز در کشور ریشه در اغتشاشات دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیررضا واعظ آشتیانی به اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه شهید بهشتی و دبیر ستاد ملی سال جهانی علوم پایه، از بورسیه 100 داوطلب برتر آزمون سراسری برای تحصیل در رشته‌های علوم پایه بر اساس مصوبه آن ستاد و تشکیل اولین جلسه اتاق فکر علوم پایه در وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه افزایش ورودی پرونده ها به دادگستری، سبب افزایش جمعیت کیفری زندانها می شود گفت: در دستگاه قضایی استان سیاست پایش کیفری زندانیان با هدف غربالگری با جدیت دنبال می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره های ضد ایرانی را محکوم کرد

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ظرفیت تولید گوشت مرغ در کردستان ماهانه سه هزار و 350 تن است و بر این اساس تا پایان سال جاری 17 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که با سگش زندگی می‌کرد، به دلیل مشکلات روحی اقدام به خودکشی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت:15آبان بود که 227 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در بیانیه‌ای با «محارب» خواندن معترضان (که آنها را اغتشاشگران و آشوب‌گران خوانده‌اند)، از قوه قضاییه خواستند حکم «قصاص» (اعدام) را در مورد آنان اجرا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار ارز تهران به واسطه برخوردهای انتظامی و سیاست‌های مالیاتی، خرید و فروش بین معامله‌گران کم شده است. برای نمونه صف‌های دلار سهمیه‌ای کماکان وجود ندارد و حتی دلار سهمیه‌ای اگر خریداری شود 300 تا 400 تومان زیر بازار خریداری می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست مرکز ملی هوا می‌گوید برای نخستین بار 100 هزار میلیارد تومان در بودجه 1402 برای حمایت از قانون هوای پاک احصاء شده و با این موضوع برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا بسیار بهتر اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بیمه سهام که در بسته حمایتی دولت و سازمان بورس در نظر گرفته شده است، جزو اقدامات خوبی تلقی می‌شود که می‌تواند در جلب اعتماد سرمایه‌گذاران موثر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، در ارتباط با افزایش بیماری های دوران کرونا، توضیحاتی ارائه داد.