دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

روز گذشته و با تصمیم کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر گفت: باید برخورد با مافیای دستفروشان انجام شود.

خبرگزاری دانا

سینا شوکتی و عباس پورعسگری دومین پیروزی شیرین خود در مسابقات تور آزاد ساحلی را تجربه کردند تا نخستین تیم صعود کننده به مرحله بعد باشند و به عنوان سرگروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه میان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، هلدینگ دانش بنیان گسترش علوم زیستی (لیدکو)، شرکت پلاسکوکار سایپا و شتابدهنده دانش‌بنیان توسعه فناوری‌های نوین ایرانیان (لیداکس) منعقد شد. این تفاهم‌نامه در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کار‌های فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذار و ورود...

خبرگزاری تسنیم

اولین دوره لیگ فیفای «بازی ویزیون» همزمان با هفته ملی نوجوان در قالب رشته fifa22 با جوایز ویژه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان تقابل حساس تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت مشخص شد.

خبرگزاری دانا

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

سید محمد پاکمهر با اشاره به اینکه با سردترشدن هوا در استان و کشور، اولویت تامین گاز برای شبکه خانگی است، گفت: براین اساس تمام صنایع استان باید برای تامین سوخت دوم شان اقدام کرده باشند که تعطیل نشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام 14 باند سرقت، کشف 13 قبضه سلاح جنگی و 77 قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بیمه کارگران ساختمانی از آن بحث‌هایی است که آن‌قدر بوده و به جایی نرسیده که احتمالا مدیران و برنامه‌ریزان اجرائی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و اهالی خانه کارگر به بودن و بطالتش عادت کرده‌اند. کارگران خانه‌ای هم البته دارند در حوالی خیابان کارگر که سقفش برای همه کارگران سایه ندارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون 19 هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی پرداخت کردیم، گفت: در حال حاضر 28 هزار میلیارد تومان از محل تبصره 14 یارانه پرداخت می کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: میانگین قیمت اوراق حق تقدم مسکن حدود 99 هزار تومان است، این بدان معناست که متقاضی وام 480 میلیون تومانی خرید مسکن در تهران باید حدود 96 میلیون تومان اوراق تسه خریداری کند.

خبرگزاری دانا

ساخت و ساز در خارج از طرح های هادی روستایی باعث ایجاد مشکلاتی در اختصاص انشعاب آب، برق و گاز در بسیاری از روستاها شده در این میان اختصاص امتیاز موقت نیز در بسیاری از روستاهای حریم شهر بر این مشکلات افزوده است.