پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ویژه ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت گفت: تردد کامیون‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی و حفاری در لیالی قدر ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین معنوی شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه در فوتبال ایران ایده و خلاقیتی در بحث مدیریت دیده نمی‌شود گفت: در این فوتبال که فقط نفرات جابجا شده و از سمتی به سمت دیگر می‌روند نباید انتظار معجزه و شگفتی داشت و با این روش هیچ‌وقت موفق نخواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی دقایقی پیش با ثبت 2 هزار و 212 دلار و 80 سنت، ضمن رسیدن به رکورد تاریخی جدید، سومین رکوردشکنی خود در یک ماه اخیر را به ثبت رساند.

خبرگزاری تسنیم

امسال بالاخره مدال جهانی‌اش را گرفت، کشتی‌گیری که لقب «هرکول جیبیِ» دوم را رفته رفته به خود اختصاص داده از معده‌دردی می‌گوید که از سال 2015 همراه اوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخشنامه‌ای جزئیات دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دو بازیکن ازبکستانی استقلال و پرسپولیس از هفته آینده در تمرینات حاضر خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت ابری و همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

وب‌گاه تابناک

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران، با توجه به رشد نرخ دلار در بازار، با افزایش قیمت مواجه شد و به روند صعودی ادامه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای ایرانیان، دونالد ترامپ بیش از هر چیز با مرگ زودرس توافق هسته‌ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - توافقی که او آن را «بدترین توافق تاریخ» نامیده بود - در سال 2018 به یاد آورده می‌شود.

وب‌گاه الف

دادستان کل کشور با بیان اینکه با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی در این رابطه بودیم، گفت: همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر در انتخابات جلوگیری شد.

خبرگزاری تسنیم

محققان آلمانی با مطالعه داده‌های ماهواره‌ای ادعا کرده‌اند که رانش زمین در روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان میامی در استان سمنان در پی پُر شدن مخزن سد در آن محدوده رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه بازی خوبی برابر دریا بابل انجام دادیم گفت: تنها ایراد ما این است که باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم و روی این مساله در تمرینات سخت کار می کنیم.