شنبه 31 شهریور 1403

استقرار 300آمبولانس و 3بیمارستان صحرایی در مراسم ارتحال امام

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
استقرار 300آمبولانس و 3بیمارستان صحرایی در مراسم ارتحال امام

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار 300 دستگاه آمبولانس در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: سه بیمارستان صحرایی، دو درمانگاه ثابت و 10 درمانگاه سیار برای ارائه خدمت در مسیر برگزاری مراسم مستقر خواهند شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمداسماعیل توکلی امروز در نشست خبری در سازمان اورژانس استان تهران از آماده‌باش اورژانس برای خدمت‌رسانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: وزارت بهداشت مسئولیت سلامت این مراسم را برعهده دارد و اورژانس استان تهران به عنوان نماینده وزارت بهداشت در این مراسم ملی و مذهبی ارائه خدمت می‌کند. از تاریخ 13 خردادماه تا انتهای مراسم، 2800 نفر از همکاران نظام سلامت در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت و به مددجویان ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این مراسم ایفای نقش می‌کنند و دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی، البرز، اهواز، جهرم و اصفهان نیز با اعزام نیروها، در امر نظارت بر اقلام غذایی و بهداشتی و ایستگاه‌ها و محل‌های اسکان زائرین کمک خواهند کرد.

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره)

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به استقرار درمانگاه‌های ثابت و سیار و بیمارستان‌های صحرایی در این مراسم گفت: 300 دستگاه آمبولانس در محدوده برگزاری مراسم مستقر خواهد شد و سه بیمارستان صحرایی، دو درمانگاه ثابت و 10 درمانگاه سیار جهت ارائه خدمت در مسیر برگزاری مراسم مستقر خواهند شد. همچنین 52 پایگاه اورژانس هوایی در کشور برای ارائه خدمت به بیماران آماده خواهند بود و دو هواپیمای بال ثابت تهران نیز در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.