یک‌شنبه 15 مهر 1403

اسرائیل و آمریکا بدانند اگر دست از پا خطا کنند، پاسخی کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت می‌کنند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اسرائیل و آمریکا بدانند اگر دست از پا خطا کنند، پاسخی کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت می‌کنند

محمد بیات در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: از شورای امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه انقلابی تشکر می‌کنم که در اقدامی بی‌نظیر جوابی کوبنده و اولیه به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست و هم‌پیمانانش داد.

نماینده خمین در مجلس تاکید کرد که اگر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار اگر دست از پا خطا کنند، پاسخ کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت خواهند کرد.

وی افزود: خون شهدای صدر اسلام به ویژه شهدای مقاومت همچون شهید سلیمانی، اسماعیل هنیه، مجاهد شهید سید حسن نصرالله و همراهان شهیدشان موجب پویایی محور مقاومت شد و روح جدید ایثار و شهادت را در وجود ایشان نهادینه خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، به تأسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در نماز باشکوه سیاسی عبادی جمعه، نه با تعلل و نه شتابزده بلکه به جا، به موقع و منطقی پاسخ کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت خواهند کرد.

خبر مرتبط درخواست لندن درباره ایران و اسرائیل

«کر استارمر» نخست‌وزیر انگلیس با هشدار درباره اینکه گسترش درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا خطر شعله‌ور شدن آتش اختلافات در جوامع این کشور را به همراه دارد، از تمام طرف‌ها خواست تا هر کاری در توان دارند، انجام دهند تا از لبه پرتگاه عقب‌نشینی کنند.

نماینده خمین همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: مردم مخلص و انقلابی خمین در هرگونه اقداماتی که به منظور حفظ نظام و انقلاب اسلامی صورت گیرد، پیشتاز و پیشقراول هستند، خوشبختانه به برکت نظام، انقلاب اسلامی، رهبری عظیم‌الشأن و خون شهدا پیشرفت‌های خوبی را در این شهر امام شاهد بودیم اما کافی و زیبنده نیست.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی‌های لازم برای تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی، غیردولتی و نهضتی‌ها تاکید کرد و از سازمان برنامه و بودجه، امور استخدامی، معاونین اداری خواستار پرداخت پاداش کامل بازنشستگان فرهنگی سال 1400، 1401 و 1402 و همچنین پرداخت تمامی دیوان رتبه‌بندی و سایر مطالبات ایشان بر اساس قانون مصوب مجلس شد.

بیات با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی، خواستار پرداخت حقوق و مزایا بر اساس نظام پرداخت حقوق هماهنگ برای تمامی کارمندان شد و گفت که طراحی نظام توزیع عادلانه بودجه‌ریزی بر اساس محرومیت مناطق کشور تدارک دیده شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

اسرائیل و آمریکا بدانند اگر دست از پا خطا کنند، پاسخی کوبنده‌تر از وعده صادق دریافت می‌کنند 2