جمعه 14 اردیبهشت 1403

اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می‌شود!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
اسطوره رئال مادرید همسایه مسی می‌شود!

ورزش سه نوشت: بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.

در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی درباره باشگاه آینده سرخیو راموس که در حال حاضر بازیکن آزاد است منتشر شده بود. این گزارش‌ها مدعی بود اسطوره رئال مادرید یا راهی باشگاهی در عربستان شده یا اگر با عربستانی‌ها با توافق نرسد به گالاتاسرای در ترکیه خواهد پیوست.

اما روزنامه آ اس چاپ مادرید در گزارشی اختصاصی می‌گوید بر خلاف این شایعات، راموس به احتمال زیاد راهی قاره آمریکا می‌شود تا به باشگاه مکزیکی کلوب آمه‌ریکا ملحق شود. انتقالی که رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال مکزیک را خواهد شکست.

بر اساس این گزارش تنها موضوعی که در مذاکرات راموس با کلوب آمه‌ریکا حل نشده باقی مانده دستمزد بالای او است و باشگاه مکزیکی امیدوار است بتواند کاپیتان سابق رئال و ستاره فصل گذشته پی‌اس‌جی را راضی کند روی دستمزدش تخفیف بدهد.

راموس چه در زمانی که در رئال مادرید حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست و چه زمانی که راهی پاریس شد تا به پی‌اس‌جی بپیوندد به دستمزدهای بالا عادت دارد ولی کلوب آمه‌ریکا با اینکه از بزرگترین باشگاه‌های مکزیک است نگران است که پرداخت دستمزد مد نظر راموس برایش مشکلات مالی ایجاد کند.

شبکه ای‌اس‌پی‌ان در گزارشی درباره راموس مدعی است او از کلوب آمه‌ریکا خواهان دستمزدی معادل 9.5 میلیون یورو در سال شده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1801973