چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه خبر آنلاین

بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 2-2 رسیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روبرت لواندوفسکی به شایعاتی مبنی بر خروجش از تیم فوتبال بارسلونا پاسخ داد و آن ها را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب از ساعت 22 و 30 دقیقه در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار گرفتند، این دیدار در حلی صورت گرفت که کهکشانی‌ها با محکم کردم قهرمانیشان در اسپانیا آماده تصاحب یک جام دیگر در اروپا هستند، اما بایرنی‌ها تنها جامی که ممکن است در این فصل به آن دست یابند همین است. این بازی در نهایت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره اسبق برزیلی فوتبال دنیا پس از فروش باشگاه کروزیرو، در اندیشه واگذاری باشگاه والادولید اسپانیا نیز بوده تا نشان دهد دیگر رغبتی برای فعالیت در این حوزه ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

براهیم دیاز و برایان ساراگوسا امشب در حالی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به میدان می‌روند که در شهر زادگاهشان فوتبال را از بازی در یک تیم فوتسال نوجوانان آغاز کرده بودند.

وب‌گاه ورزش سه

درحالیکه امشب نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ آغاز می‌شود تا کنون صعود 11 تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرنوشت بازیکنانی که آخرین بار به عنوان بازیکن بایرن مونیخ، رئال مادرید را در 90 دقیقه شکست دادند بسیار جالب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش نرخ تورم سالانه اسپانیا برای ماه آوریل 2024 که توسط موسسه ملی آمار این کشور (INE) منتشر شد، نشان می‌دهد که این نرخ 3.3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

پیلار آلگریا، وزیر آموزش حرفه‌ای و ورزش اسپانیا، اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه بعد از مدت ها دوری از فوتبال، رئیس کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

پدر کیلیان امباپه به طور ضمنی تایید کرد که احتمالا پسرش در المپیک پاریس حاضر نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند. امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است: در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از...

خبرگزاری تسنیم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران - اکسپو 2024 روز شنبه (8 اردیبهشت 1403) در محل نمایشگاه آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران - اکسپو 2024 روز شنبه (8 اردیبهشت 1403) در محل نمایشگاه آغاز به کار کرد.