چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کمیته فوتسال ایران خبر از ادامه همکاری با وحید شمسایی داد.

خبرگزاری تسنیم

اظهارنظر بهترین بازیکن مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در مورد پرداخت به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران جالب توجه بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما درخواست آن را برای ملی‌پوشان فوتسال پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته داوران اسپانیا پذیرفت که در این فصل لالیگا حداقل چهار یا پنج گل به دلیل اشتباه VAR در ترسیم خطوط آفساید به غلط آفساید گرفته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشکاری که در طول یک سال اخیر 45 کیلو وزن کم کرده، در همین ابتدای راه علاوه بر قهرمانی در عرصه داوری هم ورود کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دربی دیشب بین سویا و رئال بتیس یک صحنه جالب داشت. اتفاقی که بین سرخیو راموس و ایسکو رخ داد.

وب‌گاه فرارو

نامه خوزه مانوئل رودریگز رییس سازمان ورزش اسپانیا خطاب به یوفا و فیفا درباره دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال اسپانیا با واکنش منفی این دو سازمان مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

مقامات کمیته داوران فوتبال اسپانیا به وقوع چندین مورد آفسایدگیری اشتباه در جریان بازی‌های فصل جاری لالیگا اعتراف کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد با وجود دادگاهی‌شدن همسرش به اتهام ارتکاب جرایم مالی، همچنان در مقام خود باقی مانده و کناره‌گیری نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

ستاره آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی درباره مقصد بعدی خود با مدیران تیم فعلی‌اش صحبت خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در بازی بین دپورتیوو لاکورنیا و آرینتیرو، اتفاقی عجیب رخ داد. در دقیقه 94 بازی مربی دروازه‌بان‌های آرینتیرو توانست روی گل مساوی تیمش نقش مستقیم ایفا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند. تجمعات شبانه قالب جدیدی از کنش و همراهی دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی است. قالبی که حتی در رسانه های بین المللی...

وب‌گاه فرارو

به غیر از مجید مرتضایی، افغانستان از یک ایرانی دیگر هم بار‌ها در این تورنمنت یاد کرد: صادق بوقی!

خبرگزاری تسنیم

سمینار «خلیج فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد و در آن جمعی از کارشناسان درباره اهمیت راهبردی آن سخن گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال مستند «اسپیسی بدون نقاب» با مصاحبه‌های هرگز دیده نشده از کوین اسپیسی در راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، مدیریت حدود 800میلیارد دلار از دارایی های کشور را بر عهده دارد و بخش اعظم سهام چهار باشگاه بزرگ از جمله الهلال، الاتحاد، الاهلی و النصر را در اختیار دارد. لیگ حرفه ای عربستان قصد دارد تا سال 2030 درآمد سالانه خود را چهاربرابر کند و به 480میلیون دلار رساند.