چهارشنبه 4 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری تسنیم

فهرست تیم‌های راه یافته به مسابقات بسکتبال با ویلچر در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

جمعیت کنونی این مرغان حدود 40000 قعه تخمین شده است که این رقم تنها مربوط به میش مرغ های اسپانیایی نیس بلکه تعداد کل میش مرغ ها در کشور های اسپانیا، روسیه، اکراین، ترکیه و ایران است.

وب‌گاه الف

یورگن لوکادیا که به بهانه‌های واهی ایران را ترک کرد، این روزها در تیم دپورتیوو آموریبیتا در دست دوم لیگ اسپانیا بازی می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.

وب‌گاه ورزش سه

با درخشش فلورین ویرتز در بایرلورکوزن حالا تمام تیم های بزرگ اروپایی دنبال به خدمت در آوردن این بازیکن هستند.

وب‌گاه گسترش

در کشور اسپانیا، هزینه عمل تغییر رنگ چشم و کاشت نگین در چشم، که برای اولین بار از آنجا آغاز شده است، حدود 2500 تا 3000 یورو است. در ایران نیز، برای انجام این عمل، هزینه‌ای بین 200 تا 300 میلیون تومان برای فرد متقاضی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرین روز دوشنبه پاری سن ژرمن در ورزشگاه مونتژوئیک تحت تاثیر حضور ناصر الخلیفی برگزار شد.

وب‌گاه الف

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی از میان 20 پروژه که در بخش E-Science شرکت کرده بودند در میان پنج پروژه منتخب برای مرحله نهایی برگزیده شد. مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اظهار داشت: رقبای ایران در این رویداد، کشور‌هایی نظیر ایالات متحده امریکا، چین، فرانسه،...

وب‌گاه مشرق نیوز

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قهرمانی بوندسلیگا، صعود به فینال جام حذفی آلمان و داشتن شانس قهرمانی در لیگ اروپا. نخستین فصل کامل ژابی آلونسو به عنوان مربی نمی‌توانست بهتر از این پیش برود.

وب‌گاه ورزش سه

عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا همراه با پاری سن ژرمن مورد توهین هواداران بارسلونا قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، آردا توران در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مالک محل سکونت آردا توران در بارسلونا فاش کرده که این بازیکن سابق خسارت عجیبی به عمارت 18 میلیون یورویی او وارد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، هافبک بارسلونا، از هواداران بارسلونا درخواست کرد در بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن از آن‌ها حمایت ویژه‌ای داشته باشند.