پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه الف

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت: پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی از میان 20 پروژه که در بخش E-Science شرکت کرده بودند در میان پنج پروژه منتخب برای مرحله نهایی برگزیده شد. مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی اظهار داشت: رقبای ایران در این رویداد، کشور‌هایی نظیر ایالات متحده امریکا، چین، فرانسه،...

وب‌گاه مشرق نیوز

گمانه‌زنی‌ها درباره تماس بایرن مونیخ با سرمربی مشهور فرانسوی برای هدایت این تیم در فصل آینده تکذیب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قهرمانی بوندسلیگا، صعود به فینال جام حذفی آلمان و داشتن شانس قهرمانی در لیگ اروپا. نخستین فصل کامل ژابی آلونسو به عنوان مربی نمی‌توانست بهتر از این پیش برود.

وب‌گاه ورزش سه

عثمان دمبله در بازگشت به بارسلونا همراه با پاری سن ژرمن مورد توهین هواداران بارسلونا قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، آردا توران در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مالک محل سکونت آردا توران در بارسلونا فاش کرده که این بازیکن سابق خسارت عجیبی به عمارت 18 میلیون یورویی او وارد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، هافبک بارسلونا، از هواداران بارسلونا درخواست کرد در بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن از آن‌ها حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آن سال‌ها خبری از شهروندخبرنگاران و شبکه‌های اجتماعی نبود تا افکار عمومی جهان نسبت به قتل عام مردم بی‌گناه ایران توسط دولت‌های مطبوعشان جریحه‌دار شود. امروزه نیز بر اساس گزارش های منتشر شده پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله (ص)» رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند که 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران...

وب‌گاه ورزش سه

رائول گارسیا، ستاره اتلتیک بیلبائو، تایید کرد که در پایان فصل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

خسوس ناواس می‌تواند تا پایان فصل 2023/24 به رکورد 500 بازی در لالیگا برسد و برای کسب این عنوان در سن 38 سالگی اشتیاق زیادی دارد.

خبرگزاری تسنیم

تنیسور اسپانیایی شماره 3 جهان از شرکت رقابت‌های مسترز بارسلونا انصراف داد.

وب‌گاه ورزش سه

همسر زین‌الدین زیدان تصاویری از او منتشر کرده که حسابی مورد توجه هواداران این مرد دوست داشتنی فوتبال دنیا قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

سیاهه چهارده نفر تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را، شش + یک بازیکن از قهرمان لیگ برتر تشکیل می‌دهند. گیتی‌پسند نیمی از تیم ملی را تسخیر کرده است.

وب‌گاه فرارو

بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد تکواندو در صربستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت‌های آزاد صربستان موفق به کسب 2 مدال طلا و برنز توسط کیانی و نصیری شد.