پنج‌شنبه 5 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال اتلتیکومادرید موفق شد در چارچوب هفته سی‌و یکم لیگ باشگاه‌های اسپانیا با نتیجه 3 بر یک خیرونا را مغلوب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط این 2 باشگاه نیستیم زیرا بسیاری از مشکلات برطرف شده و این امر خیلی نگران کننده نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتلتیکو با درخشش آنتوان گریزمان به یک برد ارزشمند برابر خیرونا دست یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا به نوشته یک نشریه آمریکایی، اوکراین تلاش برای دریافت سامانه پدافند هوایی از کشورهای اروپایی را افزایش داده است.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با کسب یک پیروزی مهم برابر رقیب مستقیم خود، شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را افزایش دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اتلتیکومادرید موفق شد در چارچوب هفته سی‌و یکم لیگ باشگاه‌های اسپانیا با نتیجه 3 بر یک خیرونا را مغلوب کند.

وب‌گاه ورزش سه

خیرونا از داوری دیدار امروز مقابل اتلتیکو مادرید خشمگین بوده و می‌گوید در پایان نیمه اول پنالتی‌ای واضح به سودش گرفته نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

لحظاتی حیرت‌انگیز از جشن قهرمانی اتلتیک بیلبائو که به گابارا معروف است. این مراسم با حضور یک میلیون نفر برگزار شد و جشن قرن فوتبال اسپانیا نام گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت مالکیت استقلال و پرسپولیس توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناو هواپیمابر فرانسوی «شارل دوگل» برای مأموریت پانزده روزه در دریای مدیترانه تحت کنترل عملیاتی ناتو قرار خواهد گرفت که نمادی از «تعهد تقویت‌شده» پاریس به اتحاد آتلانتیک شمالی در مقابل روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شمار شهدای غزه به 33 هزار و 686 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل امروز (شنبه) به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات زعفران ایران به اسپانیا نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.4 درصد کاهش یافته است. در این مدت ایران 44.99 تن زعفران خرد یا ساییده نشده و 0.45 تن پودر زعفران صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناو هواپیمابر فرانسوی «شارل دوگل» برای مأموریت پانزده روزه در دریای مدیترانه تحت کنترل عملیاتی ناتو قرار خواهد گرفت که نمادی از «تعهد تقویت‌شده» پاریس به اتحاد آتلانتیک شمالی در مقابل روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد و نسبت به پیامدهای درازمدتِ تجاوزگری اسرائیل بر سلامت جسمی، رشد و سلامت روانی کودکان این منطقه هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب سومار اسپانیا که از احزاب حاکم در دولت این کشور به‌شمار می‌رود خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک 2024 پاریس شد.