یک‌شنبه 27 خرداد 1403

اعمال قوانین سختگیرانه نروژ علیه مسکو / روسیه بیانیه صادر کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اعمال قوانین سختگیرانه نروژ علیه مسکو / روسیه بیانیه صادر کرد

وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو به تصمیم نروژ برای اعمال قوانین سختگیرانه در ارتباط با ورود اتباع روس پاسخ خواهد داد.

وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو به تصمیم نروژ برای اعمال قوانین سختگیرانه در ارتباط با ورود اتباع روس پاسخ خواهد داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه امروز در این خصوص آمده است: اقدام اتخاذ شده توسط نروژ تبعیض‌آمیز و با هدف تخریب نهایی روابط به شمار می‌آید.

این در حالیست که وزارت امور خارجه نروژ امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به بهانه عملیات نظامی مسکو در اوکراین، ورود شهروندان روس به این کشور را برای هر موردی غیر از سفر ضروری ممنوع کرده است.

در این بیانیه آمده است: شهروندان روسی که هدف آنها گردشگری و سایر سفرهای غیرضروری است، پس از ورود به نروژ با ممانعت مواجه خواهند شد. این محدودیت مشمول کسانی که ویزاهایشان توسط نروژ قبل از محدودیت روادید در بهار 2022 صادر شده نیز درای مصداق می باشد.

گفتنی است که با آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای غربی با اتخاذ مواضعی هماهنگ در تلاش برای اعمال فشار بر مسکو برآمدند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.