سه‌شنبه 10 مهر 1403

اقتدار نظام قابل معامله نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اقتدار نظام قابل معامله نیست

خرم‌آباد - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: اقتدار نظام اسلامی را با هیچ کسی معامله نمی‌کنیم و هر اقدامی که این مهم را زیر سوال ببرد باید با جواب دندان‌شکن پاسخ داده شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی درویشی روز دوشنبه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم خرم‌آباد نسبت به ترور شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: نیروهای انقلابی و جامعه روحانیت، مطالبه‌گر انتقام سخت نسبت به ترور دانشمندان هسته‌ای هستند.

وی با تاکید بر اینکه همواره تابع و عمار ولایت فقیه بوده‌ایم گفت: تجمع امروز به معنای حرکت جلوتر از ولایت نیست بلکه برای روشنگری بوده چراکه تجربه ثابت کرده است کوتاهی در مقابل دشمن، ترور وقیحانه و کوردلانه مهره‌های اصلی پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

وی افزود: مسئولین و صاحبان اقتدار نظام اسلامی نباید شنبه نتانیاهو را به یکشنبه تبدیل کنند، ایران کشور قدرتمندی است و از توانایی حذف دشمنانی چون اسرائیل برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: جامعه روحانیت در صف اول مبارزه با دشمنان انقلاب بوده است و اکنون هم برای انتقام سخت، ایستادگی و اعلام آمادگی می‌کند.

حجت الاسلام درویشی اظهار داشت: ما فرزندان و سربازان حاج قاسم سلیمانی هستیم و هدف از این تجمع این است که اگر ولایت دستور دهد همه اقشار برای مبارزه با دشمن آماده هستند.

این تجمع در محوطه باز مصلی الغدیر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برگزار شد.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله 15 متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

*س_برچسب‌ها_س*