دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور تاکید کرد: نمی گوییم که جهش قیمت این روزهای ارز صرفا بخاطر دشمنی ها است اما بدانید همان جریانی که اغتشاشات خیابانی را به راه انداخت در التهابات ارزی نقش دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز تقریبا متعادل است. تعداد نمادهای مثبت و منفی یکسان است و قیمت ها افزایش یا افت هیجانی نداشته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت وانت پراید یا همان سایپا 151 که تنها باقی‌مانده خانواده پراید در خط تولید است، امروز معادل 305 میلیون تومان است.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با ارجاع بند مربوط به مالیات بر خانه‌های لوکس مصوبه صحن مجلس درباره حذف واحدهای مسکونی از این بند لغو می‌شود

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده بروجرد در مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: در امنیتی بودن این ماجرا همین بس که جان بچه‌ها در خطر است و از لحاظ روحی و روانی نیز تاثیرات خاص خود را دارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

9 ایده و طرح برتر در راستای نیازهای فناورانه حوزه شیلات در سال جاری انتخاب و معرفی و 37 قرارداد انتقال فناوری با بخش خصوصی به ارزش 370 میلیارد ریال منعقد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب برای اطمینان از مصرف آب سالم امری ضروری است. شاید بپرسید مگر آب تصفیه شده در تصفیه خانه‌های شهری باز هم نیاز به تصفیه مجدد دارد؟

خبرگزاری مهر

بوشهر - فاز 14 پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهادکشاورزی گفت: فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از 18 تا 26 اسفند در همه استان‌های کشور برپا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص واریز بخش دوم سود سهام عدالت در سال 1401 گفت: ما منتظر واریز سود شرکت های بورسی هستیم.