شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.

خبرگزاری مهر

زمانی گفت: طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی سال آینده پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

سرپرست بانک مسکن از پرداخت 53 هزار و 286 میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با انبوه عرضه دام از اواخر اسفند پیش بینی می شود که قیمت دام و گوشت ارزان شود.

خبرگزاری مهر

معاون ایدرو گفت: در میادین مشترک مهاجرت نفتی و گازی داریم اما در فاز 14 مهاجرت معکوس است و از قطر به ایران می آیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: تحلیلگران اقتصادی معتقدند روند صعودی قیمت دلار در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و مردم باید برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان در بازار دیگری سرمایه‌گذاری کنند. هومن مقراضی، تحلیلگر بازارهای مالی به این سوال پاسخ داده است که در چنین شرایطی مردم باید پول را به کدام بازار ببرند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 29 میلیون و 550 هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی انجمن صنعت تایر از افزایش 20 درصدی قیمت تایر رادیال سواری به صورت مشروط خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی گفت: نگاه انقلابی، لزوما با مبانی و مختصات انقلاب اسلامی در ایران تفسیر می‌شود. شعار انقلاب ما، یا مهم‌ترین شعاری که تحقق پیدا کرد و امام خمینی (ره) در دهه نخست انقلاب در استقرار و تحقق این شعارکوشید، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آب آشامیدنی شهرستان شادگان از 15 اسفندماه به مدت سه شبانه‌روز قطع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آب آشامیدنی شهرستان شادگان از 15 اسفندماه به مدت سه شبانه‌روز قطع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاملات مسکن در سه ماه پایانی سال در وضعیت مطلوبی نیست، تعداد فایل‌های فروش مشاوران املاک اندک است و نوسانات دلار و افزایش نجومی قیمت مسکن را عامل اصلی به وجود آمدن این رویه می‌دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: با نهایی شدن پروژه جمع آوری گازهای همراه نفت حداقل از سوزانده شدن یک میلیارد مترمکعب گاز جلوگیری می‌شود‌.