دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

بلومبرگ در گزارشی که روز یکشنبه به نقل از سرویس تحقیقات خود منتشر کرد، هشدار داد دولت آلمان باید تا سال 2030 بیش از 1 تریلیون دلار برای مقابله با خطرات و مشکلات ناشی از بحران انرژی اختصاص دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود از وقوع بارش در حوضه‌های آبریز جنوبی طی هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه دارای بالاترین میزان بارش خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسحاق جهانگیری که از قضا رفت و آمدهای زیادی به جمع بزرگان و عقلای اعتدالی نظام دارد، ضمن آنکه شرایط کشور را خطرناک می داند، سیگنالی به سوی بزرگان و عقلا می فرستد که نباید در این بزنگاه سکوت کنند، بلکه باید میدان دار شوند.

خبرگزاری مهر

همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.

خبرگزاری مهر

امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

علی‌اکبر صفایی گفت: هموطنان صرفاً ازبنادروشناورهای مجاز و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر دریایی خود استفاده و از انجام مسافرت دراسکله‌ها وبه وسیله شناورهای غیرمجاز خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در 12 ماه گذشته اوکراینی‌ها توانستند تا حد زیادی با حملات سایبری روسیه مقابله کنند اما کارشناسانی که تهدیدهای سایبری را بررسی می‌کنند، معتقدند که به زودی موج جدیدی از این حملات آغاز خواهد شد.

خبرگزاری میزان

رئیس قه قضاییه گفت: مبارزه همه‌جانبه و بدون تبعیض با همه مظاهر فساد در دستور کار ما قرار دارد؛ ما آسیب‌شناسی مقوله مبارزه با فساد را آغاز کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مطهری درباره مادرش می گوید: مادر ما انسان آگاه به زمان بود و بر تحولات اجتماعی احاطه داشت. حتی در سال‌های اخیر گاهی رهنمودهایی به ما می‌داد که برای ما خیلی جالب بود، مثل یک سیاستمدار با تجربه اظهار نظر می‌کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

نسخه صفرکیلومتر تندر 90 پلاس اتوماتیک در بازار آزاد معادل یک میلیارد معامله می‌شود.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه مشاور امور پژوهشی، آموزش و ترویج پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: بودجه این مرکز تحقیقاتی از مبلغ 700 میلیون تومان در سال 90، اکنون به رقم پنج میلیارد تومان افزایش یافت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس، شرکت شهرک های صنعتی را مکلف کردند تا با اعلام وزارت میراث فرهنگی بخشی از شهرک ها را در اختیار فعالان و تولید کنندگان صنایع دستی قرار دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان شیلات ایران، سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تأمین نیاز مردم در شب عید از تاریخ 18 تا 28 اسفند ماه خبر داد. وی افزود: در این نمایشگاه محصولات شیلاتی با حذف واسطه‌ها و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. رئیس سازمان شیلات ایران اذعان داشت: بر اساس رایزنی‌های...