دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با پیش‌بینی استقبال مردم از سفرهای دریایی در نوروز 1402، تاکید کرد: هموطنان صرفاً از بنادر و شناورهای مجاز و تحت نظارت و کنترل سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر دریایی استفاده و از انجام مسافرت در اسکله‌ها و به وسیله شناورهای غیرمجاز جدا خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد، جلسه تعیین حقوق و دستمزد کارگران شورای عالی کار 20 اسفند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار در دیدار با وزیرکار ارمنستان گفت: ظرفیت‌های دو کشور امکان دستیابی به عدد یک میلیارد دلار مبادلات تجاری را در کوتاه‌مدت فراهم می‌سازد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه حق‌الزحمه کارشناسان دادگستری و کانون نظام مهندسی مشخص است، گفت: در نتیجه تعبیر آن به پاداش ظلم به مسیر تحولی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هدف پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک که زیر نظر شرکت اسپیس‌ایکس متعلق به ایلان ماسک اداره می‌شود، رساندن اینترنت پر سرعت به بسیاری از نقاط جهان به خصوص مناطقی است که تا پیش از این دسترسی به شبکه اینترنت در آنها ممکن نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت علاوه بر اینکه مستند به تکلیف قانونی بودجه‌های سنواتی است، شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، موضوع مولد سازی دارایی‌های دولت را بر مبنای مطالبه مقام معظم رهبری و البته یک ضرورت بر زمین مانده اقتصادی دنبال کردند.

وب‌گاه الف

امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت به‌صورت «غیرحضوری» فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «احمد اسناوندی» را به عنوان «سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری» منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سومین روز از فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار 43 هزار و 92 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 471 تومان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران شاهد بیشترین فرونشست است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همایش سراسری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت تسریع در ارائه خدمات فنی و مهندسی به پروژه‌های عمرانی دولت، تحقق برنامه‌ها و تجهیز آزمایشگاه استان‌ها به تجهیزات منحصربفرد و ورود به بازارهای جدید برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که در طول یک ماه گذشته، قیمت‌ها روندی افزایشی عجیبی به دلیل گرانی نرخ دلار به خود گرفته‌اند؛ رشد قیمت‌ها به حدی بوده که گاهاً در میان مردم، واژه افزایش قیمت‌های نجومی برای مواد خوراکی و کالاهای اساسی سفره‌های مورد نیاز خانوارها رد و بدل می‌شود؛ از گوشت کیلویی نیم میلیون تا مرغ‌های تیکه‌ای کیلویی 80 هزار تومان!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه خطاب به اروپایی‌ها گفت: دامنه تحمل ملت ایران هم حدود و حدودی دارد، اروپایی‌ها با داشتن نفت و امنیت زنده هستند، باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیندازند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون جا به جایی مسافران در این منطقه ریلی نسبت به مدت مشابه قبل 33 درصد رشد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص بورس سه روند متفاوت داشت، در ابتدا و انتهای بازار روند نزولی داشت و در میانه معاملات روند صعودی داشت. شاخص در نهایت بالاتر از سطح روز گذشته ایستاد و کانال یک میلیون و 800 هزار واحد را حفظ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، هشتم اسفند ماه) با یک میلیون و 600 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته 32 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد.