دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی زمین‌لرزه 5.6 ریشتری در «ملطیه» 22 ساختمان نیز فرو ریخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار دهلران استان ایلام از فوت یک نفر بر اثر انفجار مین و مواد منفجره در منطقه صمانه بخش دشت عباس، خبر داد.

خبرگزاری مهر

حامد سنجری گفت: معاملات آنلاین در هسته معاملات سازمان بورس کاملا امن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «ابراهیم‌علی مولابیگی» با بیان اینکه افزایش منابع عناصر نادرخاکی و برخی فلزات با ارزش از جمله ثمرات اجرای اکتشافات معدنی در سال‌های اخیر بوده، افزود: ایران جزو معدود کشور‌هایی است که به مقادیر مناسبی از ذخایر عناصر نادرخاکی و فلزات با ارزش دسترسی دارد و کشف نخستین ذخیره لیتیوم در استان همدان نویدبخش کشف ذخایر دیگری در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخبار منتشره در باره اعمال سهمیه بندی برای آب مشترکان را نادرست برشمرد و اعلام کرد: گرچه میزان مصرف بسیار بالا است اما برنامه ای برای قطع یا سهمیه بندی آب مشترکان نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین لرزه امروز در جنوب شرق ترکیه باعث مرگ یک تن و زخمی شدن 69 نفردیگر شده است.

خبرگزاری تسنیم

آمارها نشان می‌دهد گرانی مسکن گریبان‌گیر بسیاری از کشورها در سال 2022 بوده و نرخ تورم مسکن در 64 کشور دنیا از 9 صدم تا 189 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: آمارهای مختلف به مردم در خصوص کاهش نقدینگی، کاهش خلق پول، کنترل کسری بودجه و تامین غیرتورمی آن که توسط وزیر و تیم اقتصادی دولت ارائه می‌شود، حاصل اقدامات برای اصلاح مسیر است و اطمینان بخشی که دولت در جنگ اقتصادی مردم را بی دفاع رها نکرده عینک خوش بینی تعبیر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت اعلام کرد، در شبانه روز گذشته 122 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و 66 نفر از آنها بستری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در حکمی به سمت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا نمی خواهد زیرساخت پیشرفت در کشور شکل گیرد. آمریکا جنگ ارزی راه انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت از کشف نخستین ذخیره لیتیوم در کشور خبر داد و گفت: کشف این ذخیره در استان همدان نویدبخش کشف ذخایر دیگری در این استان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: «طرح 4040» یکی از خدمات ارزشمند در دولت سیزدهم بوده که اجرای آزمایشی آن از این استان و در راستای محرومیت‌زدایی از روستاهای کمتربرخوردار آغاز می‌شود.