یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم 63 هزار تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس ارزی بانک مرکزی گفت: از ابتدای بازار مبادله ارز و طلا بیش از 4 میلیارد دلار هم عرضه به شکل‌های مختلف داشته ایم.

خبرگزاری تسنیم

بندر خشک آپرین به عنوان بزرگترین بندر خشک ریلی خاورمیانه فردا همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به اسلامشهر افتتاح می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار ریحانی گفت: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی به‌دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نگاهی گذرا به اقدامات ایمیدرو در سال های اخیر نشان می دهد که این سازمان جزو سازمان‌های پیشرو در امر جلوگیری از خام فروشی، ارز آوری، اشتغال زایی، زیر ساخت‌ها و حمایت از مجموعه های دانش‌بنیان بوده است، اما تخریب این سازمان توسعه‌ای به نفع کشور نخواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت سکه امامی امروز شنبه 13 اسفند سال 1401 (تا لحظه تنظیم گزارش) به 29 میلیون و 282 هزار تومان رسید، هر گرم طلای 18 عیار نیز 2 میلیون و 558 هزار و 200 تومان معامله شد. قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش) قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش) همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی 1856 دلار و 43 سنت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیستمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1402 در صحن مجلس شورای اسلامی شروع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به باغداران و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای ششمین روز پیاپی منفی بود.

وب‌گاه الف

خانه‌تکانی سبب شده تا تهران در روزهای پایانی سال 1401 با پیک‌های قابل توجه مصرف آب بالای 50 متر مکعب در ثانیه مواجه شده و زمینه فشار قابل توجه به منابع آبی فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد در آخرین آمار خود اعلام کرد 724 هزار و 761 درخواست مجوز از ابتدای امسال تا یازدهم اسفند ماه در درگاه ملی مجوزها ثبت و تعداد 257 هزار و 562 مجوز به صورت برخط، بدون حضور و بدون کاغذ صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با انبوه عرضه دام از اواخر اسفند پیش بینی می شود که قیمت دام و گوشت ارزان شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان شیلات گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید میگو طی برنامه هفتم به 160 هزار تن برسد.

خبرگزاری مهر

بزرگترین قطب وارداتی و صادراتی ریلی مرکز کشور فردا دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی می‌گوید: می‌بینیم که چین در موضوع اوکراین، سریعا یک طرح 12 ماده‌ای آتش‌بس ارائه می‌دهد، چون چینی‌ها در میز قمار قدرت بازی می‌کنند و در این میز از موضوع هسته‌ای به عنوان یک حاشیه‌ای امن استفاده می‌شود.