شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: قیمت روز گوشی موبایل در بازار 14 اسفند 1401 را در جداول زیر ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از هشت میلیون صورتحساب الکترونیکی تا 13 اسفندماه امسال توسط شرکت‌های معتمد و سامانه‌های دولتی و بیش از 27 میلیون صورتحساب الکترونیکی به صورت مستقیم در سامانه مودیان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه 160 تُن میگو، 500 هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه 850 هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که روستا بستر تولید است، گفت: برای حفظ جوانان در روستاها باید اقتصاد آن را حمایت کنیم که در این زمینه کانون‌های روستایی و عشایری را حمایت خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، امروز در حاشیه نخستین همایش ملی قرض‌الحسنه در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا با اجرای بودجه نرخ تورم در سال آینده کاهش می‌یابد؟ اظهار کرد: برنامه دولت و بانک مرکزی در تعامل با مجلس این است که نرخ تورم در سال آینده کاهش پیدا کند و سقف لایحه بودجه 1402 افزایش پیدا نکند؛ نرخ تورم در سال آینده نسبت به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمل و نقل زمینی داخلی از مهمترین روش‌های لجستیک کالا در ایران به حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر با روش حمل و نقل زمینی داخلی، حمل و نقل جاده ای و شناخت ویژگی‌های ضروری یک شرکت حمل و نقل زمینی با این مقاله همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شدیدترین اختلاف ابوظبی و ریاض بر سر جنگ یمن است. این دو کشور در سال 2015 در حمایت از دولت جنوب یمن، علیه گروه شبهه نظامی حوثی وارد جنگ شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: سه دسته از عوامل بنیادی، انتظاری و فنی در بروز تلاطمات ارزی سال‌های گذشته موثر بوده و دولت برای غلبه بر هرکدام از عوامل اقداماتی را به انجام رسانده که جز با همکاری و هماهنگی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به مرحله اجرا نمی‌رسید.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مردم بیشترین اعتماد را به کمیته امداد امام (ره) دارند که از آن به‌عنوان نهادی پرثمر، اثرگذار و پر برکت یاد می‌شود، اظهار داشت: ساخت 23 هزار مسکن توسط کمیته امداد از جلوه‌های ارزشمند این نهاد است

خبرگزاری تسنیم

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از پیگیری برای اخذ مصوبه مجلس جهت کاهش آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به مساعد شدن هوا و ازدیاد عرضه، قیمت هرکیلو پیاز 20 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه قیمت پایه خودروها باید اصلاح شود، گفت: اگر امسال خودروسازها می‌خواستند با وضعیت سال گذشته فعالیت کنند باید فعالیت خود را متوقف می‌کردند؛ زیرا به کارخانه پول‌سوزی تبدیل شده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان بسیاری را بر آن داشته که پیشنهاد دهند مدارس تا پایان سال غیرحضوری شوند. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص توضیحاتی داد.