دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقدیم لوح سپاس از تلاش‌های سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حسین قربان‌زاده» امروز (دوشنبه) در نشست خبری واکاوی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار داشت: بدیهی است که قرار است با این اتفاق از دارایی‌های دولت اعم از دارایی ثابت (زمین) و دارایی مالی (شرکت‌ها) به طرز شایسته‌تری استفاده شود. قربان زاده ادامه‌داد: به دنبال چنین اتفاقی، اگر سرمایه راکد و مازاد وجود دارد باید آن‌ها را با این اقدام در چرخه بهره‌وری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرلشکر رشید به آمریکایی‌ها هشدار داد که هر گونه حمایت از اقدامات اسرائیل علیه ایران، مساوی با به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir از روز شنبه (6 اسفند 1401) متقاضیان تا روز پنج‌شنبه (11 اسفند) فرصت ثبت‌نام در این سامانه را خواهند داشت.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید آنچه که در ماجرای عضویت هنرمندان در اتاق بازرگانی شکل گرفته، قطعا اشکالات مختلفی دارد و با ورود هیات نظارت، امکان رای دادن آنها در انتخابات سلب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ساعاتی پیش اخباری در رسانه‌ها مبنی بر اعمال محدودیت آبی در تهران منتشر شد که صحت ندارد و آنطور که اعلام شده، این محدودیت تنها مربوط به به مشترکان بدمصرف آب می‌شود و برای سایر مشترکان شرایط مانند گذشته خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص واریز بخش دوم سود سهام عدالت در سال 1401 گفت: ما منتظر واریز سود شرکت های بورسی هستیم، هر زمان این شرکت ها سودهایشان را واریز کنند، دو سه هفته بعد ما سودهای سهام عدالت را واریز می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نقل از شرق میزان واردات پوشاک در زمانی که ممنوعیت واردات مصوب شد چیزی بین 1 تا 2 درصد بود و 98 درصد به صورت قاچاق وارد می‌شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صرافی‌ها امروز دلار با کارت ملی را در کانال 52هزار تومان به متقاضیان می‌فروشند، دبیرکانون صرافان می‌گوید وضعیت بازار ارز در روز جاری بهتر از دیروز است.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص بازار بورس تهران در معاملات امروز با رشد 4 هزار واحدی به سطح 1 میلیون و 809 هزار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان بامداد امروز (دوشنبه) برای شرکت در پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین نشست سالانه کنفرانس خلع سلاح هسته‌ای وارد ژنو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص واریز بخش دوم سود سهام عدالت در سال 1401 گفت: ما منتظر واریز سود شرکت های بورسی هستیم، هر زمان این شرکت ها سودهایشان را واریز کنند، دو سه هفته بعد ما سودهای سهام عدالت را واریز می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارها نشان می‌دهد گرانی مسکن گریبان‌گیر بسیاری از کشورها در سال 2022 بوده و نرخ تورم مسکن در 64 کشور دنیا از 9 صدم تا 189 درصد بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبری از اعمال محدودیت و یا جیره‌بندی آب برای مشترکان تهرانی وجود ندارد.