دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شروین حاجی‌پور موزیک ویدئوی جدید خود با نام «چشماتو ببند» را منتشر کرد که بسیار مورد توجه مخاطبان و منتقدان موسیقی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه در مناطقی که دچار فرونشست می‌شوند اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود. گفت: طلاعات دقیق فرونشست زمین را به صورت محرمانه برای مسؤولان کشور ارائه می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از سفر مدیرکل آژانس به ایران برای مذاکره خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن‌پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به جوجه ریزی مناسب و ذخایر پشتیبانی امور دام، کمبودی در توزیع مرغ گرم نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انواع کارتن موزی با حجم 13 کیلو، فروخته می‌شود که قیمت هر عدد 25 هزار تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله در دو روز ابتدای کار این مرکز در کانال 41 هزار تومان معامله شد دیروز وارد کانال 42 هزار تومان و در بازار امروز به مرز 43 هزار تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در کنسرت خود زمانی که یک زن تصمیم داشت با او سلفی بگیرد، به آن زن تذکر حجاب داد و گفت خانم اینجا آمریکا نیست که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تامین نیاز مردم در شب عید از تاریخ 18 تا 28 اسفند ماه سال‌جاری در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه محصولات شیلاتی با حذف واسطه‌ها و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از حضور سید محمد خاتمی در مراسم بزرگداشت همسر شهید مرتضی مطهری را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد حقوق بشر ایران در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس 43 هزار و 92 تومان بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز 37 هزار و 471 تومان نرخ گذاری شد. دلار توافقی صرافی نیز امروز با قیمت متوسط 51 هزار و 920 تومان معامله شد. یورو در صرافی‌هانیز 54 هزار و 587 تومان نرخ گذاری شد. هنوز تعدادی از دلالان مقابل صرافی‌ها در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز (دوشنبه، هشتم اسفندماه) تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کمیت، کیفیت و قیمت، سه محور نظارت بر بازار است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان شیلات ایران، از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تامین نیاز مردم در شب عید از تاریخ 18 تا 28 اسفند ماه در تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز 8 اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران بعد از مدت ها کم کاری در فضای مجازی از استایل خود رونمایی کرد.