دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

گسترش نیوز نوشت: در آگهی فروش انواع کارتن موزی با حجم 13 کیلو، فروخته می‌شود که قیمت هر عدد 25 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فضای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایراقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به‌صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، هشتم اسفندماه) با چهار هزار و 840 واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 809 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق بازرگانی تهران در اطلاعیه ای با تاکید بر ضرورت توسعه اقتصاد هنر و فراهم کردن زمینه تولید و صادرات محصولات فرهنگی و هنری، با یادآوری ضرورت ارج نهادن به ساحت هنر و نهاد اتاق بازرگانی، در مورد برخی ابهامات عضویت حقیقی هنرمندان در این اتاق توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار از ابتدای امسال تا 5 اسفند امسال 716 هزارو 165 درخواست مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت و تعداد 253 هزارو 590 مجوز به صورت برخط، بدون حضور و بدون کاغذ صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان غذا و دارو درباره ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسئول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مدیر سازمان سیا، رهبر چین از نزدیک چگونگی تحولات جنگ اوکراین را زیر نظر داشته و از بسیاری جهات، او از آنچه دیده، متعجب و ناخشنود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با افزایش قیمت ارز و فاصله زیاد قیمت گوشت قرمز در داخل و کشورهای همسایه، عده‌ای در راستای کسب منافع و سودجویی، دنبال جمع‌آوری دام از برخی استان‌ها و انتقال به کشورهای همسایه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد تعامل با این شرکت به عقد قرارداد منتهی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد سقوط کرد در ساعات میانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد و تا یک میلیون و 818 هزار واحد نیز افزایش یابد اما در نهایت این صعود بی‌جان شد و شاخص در رقم یک میلیون و 809 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نرخ تورم کل کشور در بهمن ماه برابر 47.7 درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه 45.1 تا 54.9 درصد برای دهک اول تا دهم نوسان دارد.

خبرگزاری مهر

امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.