دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

پیرو انتشار اخباری در خصوص احتمال اعمال محدودیت در توزیع آب در تهران، این سوال مطرح است که آیا آب در تهران در آستانه نوروز، سهمیه بندی می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت. در ابتدای معاملات رو به ریزش نهاد، اما از میانه بازار روند افزایشی یافت و درنهایت شاخص کل با افزایش 4 هزار و 841 واحد به رقم یک‌میلیون و 809 هزار و 141 واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با کاهش 1908 واحد به رقم 534 هزار و 464 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 6 میلیون و 652 هزار...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان نقشه برداری گفت: اطلاعات دقیق فرونشست زمین را به صورت محرمانه برای مسؤولان کشور ارائه می‌کنیم تا برای آن تدبیری بیندیشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ارجاع مالیات بر خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق، بار دیگر موج بحث‌های کارشناسی حول این قانون تشدید شد و باید دید آیا مجلس با این تصمیم زمینه حذف درآمد 60هزار ملیارد تومانی برای دولت را فراهم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر شرق ترکیه را لرزاند. تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دیدار وزرای خارجه ایران و فنلاند درخصوص موضوعات مورد علاقه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، تحولات اوکراین و بویژه آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر جزر و مد سازمان نقشه برداری گفت: با توجه به پس لرزه در سواحل مکران، امکان وقوع زلزله و سونامی در این سواحل وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس امور بانکی گفت: استفاده از ارز‌های مشترک منطقه و راه اندازی ارز‌های مشترک که بتواند نقش تسهیلگر در تجارت میان کشور‌ها را داشته باشد دارای اهمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا گلزار حضور در برنامه سال تحویل شبکه سه را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تحولی که به نام مولدسازی قرار است در کشور اتفاق بیفتد، بعید است در اصل و بنیان آن نقدی وجود داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت‌های قطار از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: برای خطوط هوایی به مشهد مقدس درخواست افزایش پروازها را داده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: در نمایشگاه های تخصصی نوروزی محصولات شیلاتی 10 تا 12 درصد کمتر از نرخ بازار عرضه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساختمان سفارت افغانستان در تهران به نمایندگان اعزامی طالبان تحویل داده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 4 هزار و 840 واحدی در تراز یک میلیون و 809 هزار و 141 واحدی ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - وزیر کشور اعلام کرد: تاکنون در مجموع 340 کیلومتر خط ریلی قطار شهری با بیش از 230 ایستگاه در شهرهای کشور اجرا شده است.