یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه شورای عالی امنیت در واکنش به نتایج سفر گروسی در توئیتی نوشت: خبر دسترسی به افراد، اماکن سه گانه مورد ادعای آژانس و یا نصب دوربین های جدید کذب است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه میزان ثبت نام جهت خرید خودرو وارداتی مطابق هدف‌گذاری وزارت صمت است، گفت: احتمالا عصر روز سه‌شنبه جهت تعیین اولویت خرید خودروهای وارداتی قرعه‌کشی انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برومندی در پاسخ به اینکه برنامه شما برای تنظیم قیمت میوه در ایام عید و ماه مبارک رمضان چیست؟ اظهار داشت‌: 850 هزار تن سیب و پرتقال در انبار‌ها و سردخانه‌های کشور ذخیره‌سازی شده است و هیچ مشکلی از نظر تأمین وجود ندارد. وی افزود: میزان تولید سیب و پرتقال در کشور به اندازه‌ای است که علاوه بر تأمین نیاز داخل، صادرات هم انجام می‌شود و انبار‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار می گویند در صورتی که قطعنامه ای علیه ایران در جلسه صادر نشود مسیر نزولی بازار ارز ادامه دار خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در مشاغل آینده گفت: با وجود اینترنت اشیاء تحولی بزرگ در زندگی افراد ایجاد شده است، در آینده با بیکارانی روبرو می شویم که در حال حاضر اشتغال به کار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده اراک گفت: مساله مسمومیت دانش‌آموزان امری نیست که مجلس، دولت و قوه قضاییه بخواهند از آن کوتاه بیایند یا نسبت به آن کم‌توجهی کنند. این مساله باید به طور جد دنبال شود، به نظر من این موضوع یک ترور بیولوژیک است که باید پیگیری‌ها با جدیت انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر عزم نظام مالیاتی مبتنی بر رویکرد تحول آفرینی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها چشم انداز ارتقای نظام مالیاتی به یک نظام پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یافتنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ازدواج سوم شهرام آذر مشهور به سندی خواننده لس آنجلسی برای او حاشیه ساز شده است و همسر سابقش به این ازدواج اعترض کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مراکز خدمات پس از فروش اپل در روسیه گزارش دادند که این شرکت آمریکایی به آنها اطلاع داده است که خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور پایان یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: 180 ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان شناسایی شده است که برای تامین مالی پروژه های نیمه تمام استان به فروش می رسند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به کشتار معترضان در تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه‌اش هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا از کاهش 10 تا 12 درجه‌ای درما در برخی مناطق خبر داد و برای 25 استان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از فراهم شدن زمینه مشارکت شرکت‌های فعال صعنتی‌سازی ساختمان، در نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار معتقدند که نوسان محدود نرخ سکه نشان می دهد که سکه بازان به دنبال روشن شدن حال و هوای بازار ارز هستند و حاضر نیستند صرفا به خاطر رشد قیمت طلا در موقعیت خرید قرار بگیرند.