یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت خودرو در بازار وارد فاز ریزشی شد؛ به طوری که در برخی خودروها شاهد کاهش 5 تا 50 میلیون تومانی قیمت بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صمت گفت: ثبت نام خودروهای وارداتی در ساعت 24 شب گذشته به اتمام رسید و حدود 119 هزارنفر ثبت نام کردند.

خبرگزاری مهر

جواد فلاحیان گفت: 60 تا 70 درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مجموعه آب شیرین کن 90 میلیون متر مکعبی قرار است در چند فاز، آب مورد نیاز تمامی روستاها، شهرها و صنایع پارسیان در غرب هرمزگان را تامین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پسران علیرضا پناهیان در واکنش به ابتلای میرحسین موسوی به آنفلوانزا، برای او آرزوی مرگ کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار سرمایه ذاتا ریسک گریز است و از این منظر، افزایش ریسک های اجتماعی می تواند شرایط را برای رشد بازار سهام کمی سخت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر صنایع نساجی گفت: تجارت چمدانی در قالب بار مسافری ممنوع نیست، اما در حال تعیین سقف برای آن هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار سهام در نخستین روز معاملاتی هفته جاری شاهد افت قابل توجه نماگرهای بورسی و فرابورسی بود. در این روز شاخص کل بورس تهران در حالی که تا همین چندی پیش رشدی سریع را از محدوده یک میلیون و 525 هزار واحدی آغاز کرد و توانست برخلاف آنچه که پیشتر انتظار می رفت؛ به آسانی ابرکانال یک میلیون و 800 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علی‌اکبر محرابیان» روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولر آبی در پاسخ به این سوال که چگونه مردم برای استفاده از این نوع کولر‌ها تشویق خواهند شد، اظهار داشت: مردم با استفاده از این کولر‌ها شاهد کاهش جدی مبلغ قبض برق خود خواهند بود یعنی با استفاده از این کولر‌ها می‌توانند مصارف خود را در سطح الگو رعایت کنند. وی ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی می‌گوید قطعنامه ضدایرانی پارسال شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشتباهی غیرمسئولانه بود که جبران آن به این سادگی نیست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - باوجود اهتمام اداره کل فناوری اطلاعات کرمان اما همچنان جایگاه این استان در کشور در توسعه فیبر نوری نزولی است که نشان می‌دهد سرعت برخی استان‌های دیگر در این کار بیشتر بوده و نیاز است شهرداری‌ها عملیاتی‌تر به میدان بیایند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با اشاره به اینکه باید تورم کنترل شود, چرا که عدم کنترل تورم هم به بخش کارفرمایی و هم کارگری آسیب می زند گفت: قطعاً دستمزد در پایان اسفند ماه به نتیجه نهایی می رسد تا تورم های انتظاری محاسبه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از افزایش موارد کرونا در کشور و افزایش شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد و گفت: زمانیکه موارد سرپایی بیماری افزایش می‌یابد، حتما موارد بستری هم افزایش خواهد داشت و از آنجایی که برخی بیماران که به کرونا مبتلا می‌شوند، بیماری‌های زمینه‌ای هم دارند، در نتیجه احتمال افزایش فوتی‌های ناشی از کرونا نیز وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور روابط کار درباره نحوه محاسبه مرخصی کارگران می گوید: اگر در پایان یک سال قرارداد کارگران به سال بعد موکول شود, 9 روز از مرخصی های سال قبل ذخیره و مابقی آن از بین خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح رایگان شهرن بهای آب، برق و گاز برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از بسته های حمایتی دولت برای این قشر آسیب پذیر بود که بنابر اظهارات مسئولان با موانعی روبرو بوده و هنوز تمامی مددجویان مشمول از آن برخودار نشدند.