یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش هزینه دادرسی شوراهای حل اختلاف را از لایحه بودجه سال 1402 حذف کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترکیه بزرگتر است یا ایران؟ برای پاسخ به این سؤال نیاز است تا این دو کشور را از نظر مساحت جغرافیایی و جمعیت مورد بررسی قرار داد تا به یک جمع‌بندی کامل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت شاهین در بازار آزاد به 630 میلیون تومان رسید. محصولی که ارزش آن در کارخانه تقریبا 345 میلیون است.

وب‌گاه الف

پس از فعالیت 13 ماهه از دوره فعالیت مهدی خطیبی در گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر امروز (یکشنبه 7 اسفند ماه) این مدیر صنعتی تغییر کرده و بر این اساس خطیبی جای خود را به علیمردان عظیمی داد.

خبرگزاری مهر

شاهرود - سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی خطیبی از مدیر عاملی ایران خودرو برکنار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) گفت: ایمینو در قالب الگوی همکاری ارکان پژوهشی ایمیدرو به شرکت های دانش بنیان معدنی و ایده های ارزش آفرین معدن و گروه های استارتاپی خدمات تسهیلگری ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس با پیشنهاد حذف بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در لایحه بودجه 1402 مخالفت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فناوری بلاک‌چین می‌توانست به سبد دارایی‌های کشور و بانک مرکزی برای تامین ارز تجار تنوع بخشیده و از فشار موجود روی یکی دو ارز خاص و در عین حال مهم بکاهد. حال آن که سال‌ها در توسعه اقتصاد دیجیتال فرصت‌سوزی کرده و دچار آسیب‌هایی مانند پخش رانت و سیاست‌زدگی فرایند تصمیم‌سازی اقتصادی بوده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با برکناری «مهدی خطیبی» از سمت مدیرعاملی ایران خودرو، «علیمردان عظیمی» عضو هیأت مدیره سایپا به عنوان جانشین وی معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا زمانی که واردات روغن خام و دانه های روغنی با ارز دولتی ادامه داشته باشد امکان خوداتکایی در تولید دانه های روغنی وجود ندارد، بنابراین دولت در صدد رفع این مشکل است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواشناسی گفت: سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای سامانه‌ای بومی است که دارای قدرت بالای پیش‌بینی اطلاعات جوی و قدرت تفکیک 2 کیلومتر به 2 کیلومتر داده‌های هواشناسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ورزش و جوانان هوشیاری خود را به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صنعت از اعلام شرایط فروش خودروهای داخلی در هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی در برنامه سیما اعلام کرد: از امروز گوشت داخلی به صورت چهار تکه در میادین میوه و تره‌بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود. مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت قلوگاه گوساله 203 هزار، سردست 205 هزار، ران 257 هزار و راسته گوساله 264 هزار تومان است. وی...