یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا گلزار نوازنده و خواننده موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما تصاویر جدیدی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است./ عصرایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: شاخص آلودگی هوا در حال حاضر به عدد 103 که ناسالم برای گروه‌های حساس محسوب می‌شود رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک کشاورزی اعلام کرد: پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور از بسیج امکانات اورژانس و وزارت بهداشت برای نوروز 1402 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع موتور برق در بازار پرداختیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی رشد قیمت‌ها در کالاهای خوراکی خانوارهای کشور نشان می‌دهد در بازه زمانی بهار 1396 تا پاییز امسال، بالاترین تورم فصلی در تابستان امسال رخ داده و قیمت خوراکی‌ها در تابستان نسبت به بهار 26.4 درصد رشد داشته‌اند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: 15 میلیارد دلار درآمد ارزی از محل صادرات محصولات پتروشیمی در 11 ماهه امسال به دست آمده که 90 درصد آن به چرخه اقتصاد کشور بازگشته است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: استقرار کارخانه سرب در کاشان در مکان کنونی خلاف ضوابط محیط زیست بوده و هیچگونه مجوزی از اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قیمت دلار در بازار غیر رسمی که روند افزایشی در روزهای گذشته پیدا کرده بود، ساعاتی پیش تغییر مسیر داد و با حدود 4000 تومان کاهش مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حساب توییتری خود اعلام کرد که این اتحادیه با تصویب دهمین بسته تحریمی علیه روسیه 121 شخص حقیقی و حقوقی دیگر را در لیست سیاه قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: قرار بر این بود که واردات در بورس کالا انجام شود، اما بر اساس مصوبه هیات دولت قرار است در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شود و فعلا عرضه‌ای در بورس کالا نداریم.