شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت 550 میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد

خبرگزاری دانشجو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشورمان هفته آینده در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، در همین رابطه علیرضا پیمان‌پاک قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی درباره ظرفیت این فرصت ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان درباره دلیل افزایش قیمت طلا در بازار جهانی توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودرو‌های سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش می‌دهد، بیش از 3 هزار خودرو از این مدل را فراخوان می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار استان بلگورود روسیه اعلام کرد که به دنبال حمله پهپادی اوکراین به مناطق مسکونی این منطقه دو نفر کشته شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارهای بانک جهانی از کاهش 37 درصدی فقر مطلق در ایران طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبهاعلام کرد که این سامانه در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید به دنبال دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری گفت: هزینه زندگی کارگران با یک حساب سرانگشتی کاملاً مشخص است و به قدری اختلاف نرخ تورم و سبد معیشت با مصوبه مزدی 1403 زیاد است که می‌توانیم خودمان دستمزد را نقد و بررسی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های گردآوری‌شده درباره تراکنش‌های سرویس مالی جهانی سوئیفت نشان می‌دهد که سهم یورو در تسویه‌حساب‌های بین‌المللی از طریق این سیستم پرداخت در ماه گذشته میلادی به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

یک مقام آمریکایی در گفتگو با نشریه وال استریت ژورنال (WSJ) اعلام کرد که دولت آمریکا در حال بررسی قراردادهای تسلیحاتی جدید با اسرائیل به ارزش بیش از یک میلیارد دلار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعه گذشته پسری جوان پس از دستگیری در اعترافات خود عنوان کرد که نامزد سابق دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و آن دختر نیز شاهد جنایت بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی شایعه کناره‌گیری وزیر اقتصاد مطرح شد و برخی از این تغییر استقبال کردند و آن را مقدمه‌ای برای تغییر فرمان اقتصادی تلقی کردند تا گشایشی ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، از هشدار آنتونیو گوترش درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کره‌شمالی یک کلاهک موشک کروز فوق‌العاده بزرگ و یک موشک ضد هوایی جدید را در منطقه ساحلی غربی آزمایش کرد.