جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد مبنی بر افزایش جوجه‌ریزی‌ها، ماهانه 15 تا 20 هزار تن مرغ در راستای تعدیل قیمت در بازار باید صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 30 سال پیش در چنین روزهایی فرهنگیان کشور شاهد تعیین تکلیف معلمان حق التدریس بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: ضرورت دارد جای خالی زنجیره ارزش در صنایع بالادستی و پایین‌دستی پسته کشور پر و این زنجیره تشکل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش نیم میلیون (501 هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب 90درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری فرانسه و پادشاه اردن درتماسی تلفنی درباره آخرین تحولات غزه گفت وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

میانگین قیمت محصول پیاز در فروردین‌ماه امسال در مزرعه حدود 14هزار تومان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته وزیر کشور، مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اعلام کرد که حداقل هشت نفر بر اثر بمباران تیم‌های امدادی و توزیع کننده کمک‌ها در غزه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای عالی مسکن، ثبت آگهی ملکی در سکو‌های اینترنتی منوط به احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته رسانه‌های اسرائیلی تل‌آویو ایل است در ازای توافق با حماس از قصد خود برای حمله به شهر رفح واقع در جنوب غزه صرف نظر کند.

وب‌گاه الف

قیمت خودرو در آخرین روز هفته ثابت ماند.