شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: واکنش ایران تصمیمی راهبردی و شجاعانه بود که معادلات را تغییر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به صید 20 هزار و 360 تن کیلکا ماهی در استان‌های مازندران و گیلان، از رشد 12 درصدی صید این‌گونه ماهیان دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از تغییراتی که چند روزگذشته در برنامه پروازهای برخی فرودگاههای کشور ایجاد شده بود هم اکنون پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد، تبریز و اصفهان به حالت عادی سابق بازگشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 1 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی 1000 گرمی 530 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو حادثه حمله با چاقو در استرالیا طی دو روز، تنش‌های اجتماعی را در این کشور به همراه داشته و مسلمانان یا مهاجران را بیش از دیگران تحت فشار استاندارهای دوگانه پلیس در تحقیقات اولیه برای شناسایی عامل و انگیزه حمله، قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با هشدار درباره اینکه ذخایر معادن سطحی در کشور رو به اتمام است، گفت: معادنی که در سطح هستند از نظر ذخیره محدودیت‌هایی دارند و همانند معادنی که در عمق هستند، ذخایر بسیار بزرگ ندارند؛ ضمن اینکه در دنیا اصولا معادن خیلی بزرگ، زیرزمینی‌اند و از عمق 100 متر به پایین وجود دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که این رژیم برای حمله به رفح آماده می‌شود و 250 هزار فلسطینی این منطقه واقع در جنوبی‌ترین قسمت غزه را ترک کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری دیرالبلح در مرکز نوار غزه اعلام کرد نیروهای اسرائیلی بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه را ویران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اعلام کرد فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به رشد نرخ ارز حمایتی دولت از سفرهای زیارتی و گرانی هزینه این سفرها از امروز اول اردیبهشت، سازمان حج قیمت‌های جدید اعزام‌های عتبات را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری سپاه است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر، گفت که باید راهکار سیاسی ایجاد شود و این امر باعث تشکیل کشور فلسطین خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا 7 اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه 5 تا 75 درصد به فروش می‌رسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از 750 هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد خبر داد و گفت: تاکنون 241 هزار و 525 واحد روستایی تکمیل و تحویل شده است.