شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علاوه بر کشورهای اروپایی یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به مقصد اراضی اشغالی لغو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت هواپیمایی آسمان با انجام برنامه‌ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت‌های اعلام شده، بدون دریافت هیچ هزینه اضافه نسبت به خدمت رسانی به مسافران پروازهای ابطال شده صبح جمعه و انتقال آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقاصد پروازی اقدام می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 130 نظامی رژیم صهیونیستی در یکی از پادگان های این رژیم مسموم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 7 کارگر بعد از پایان کارشان در حال استراحت بودند که انفجار کپسول گاز خوراک‌پزی باعث ایجاد آتش سوزی شد و جان 6 نفر از آنها را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره لفظی شدیدی میان بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سقوط جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره 6 در حال انجام تعمیرات بود منجر به فوت 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از نیروهای تعمیرات شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی 26 اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان بعد از ظهر امروز (جمعه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مناسب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه‌های متبوع صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.

وب‌گاه تابناک

یک مدیر اسبق نظام بانکی با تاکید بر ضرورت اصلاح روش‌های سیاستگذاری بانک مرکزی در بازار ارز، به اختیارات بی‌سابقه این بانک در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر بانک مرکزی ادعا دارد که بازار ارز را تحت کنترل داشته، منابع ارزی کافی است، فروش نفت خوب بوده و خزانه هم پر است؛ پس چرا سیاستگذاری درست نیست که حاصلش ارز چندنرخی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه هکری «انانیموس» اعلام کرد به پایگاه داده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و به حدود 250 هزار سند دست یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.